Hotel Grissemann

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Grissemann

• 9Marcel31-01-2015

Beste prijs/kwaliteit nabij St. Anton

Leuk hotel met goede kamers, prima eten, vriendelijke bediening etc. Sauna en stoombad aanwezig (gratis). Kom hierdoor vaker en recent ook met collega's van het werk. Echt aan te bevelen. Zeer goede busverbinding en (wederom) gratis skistallin naast de gondel. Dus niet slepen met je zware ski's na een dag in de bergen. Rittijd ca. 15 min. maar altijd zitplek bij vertrek.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8E & O11-02-2010

Prima!

De familie Grissemann "runt" haar pension op een zeer persoonlijke manier. Het eten is degelijk en smakelijk en de kamers zijn ruim, schoon en fris. De skibus rijdt exact op tijd (om het kwartier) en stopt pal voor de deur. Door de overeenkomst met de Intersport Arlberg bij de Nassereinbahn kunnen daar de ski's, stokken en schoenen gestald worden, zodat je ook na het skiën op normaal schoeisel St. Anton in kunt gaan. Indien je het laat wilt maken in St. Anton kun je van de reguliere postbus gebruik maken (de nachtbus). In Flirsch zelf is vrijwel niets te doen, maar daardoor is het heerlijk rustig. Het is perfect aan te rijden en heeft door haar ligging nog een voordeel. Wij hebben vanuit Flirsch ook één dag geskied in het gebied van Fiss-Ladis-Serfaus en één dag in Ischgl (beide bestemmingen te bereiken in can 35 autominuten). Absoluut aan te raden

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8C.de Wit21-03-2009

fantastische plek

Goed hotel,goede bediening,aardige mensen. Bus halte voor het hotel nar St,Anton 15 min. in een woord geweldig.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8A. VAN DOORMALEN13-01-2009

Goed degelijk hotel

Netjes, grote kamers, goede saunavoorziening. Het eten is goed, maar wat "gewoontjes". Ski- en schoenen opbergruimte groot en goed. Skibus stopt langs de voordeur, en brengt je in twintig minuten naar St.Anton - Ost ( Nassenreinlift). Een Goed hotel voor een redijke prijs. Vertier 's avonds minimaal, daarvoor moet je de deur uit. je kunt wel tot 24.00 uur in de eetzaal blijven "hangen".er is een bar in deze zaal.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8elly31-12-2003

prima pension met goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette kamers, goed eten, vriendelijke eigenaren.

Anders

0 tips over Hotel Grissemann