Pension Edelweiss

Pension Info

Meer pensioninfo

2 reviews over Pension Edelweiss

• 8mireille30-11-2005

Na een verkeerde boeking te hebben gemaakt waren we genoodzaakt naar dit pension uit te wijken. Echt helemaal top. Super kamers, erg schoon. S'morgens een heerlijk ontbijt. s'Avonds kon je beneden in de ontbijtruimte zitten, eris daar een tv en een ijskast waar je tegen een kleine vergoeding een drankje kon pakken. De plaatselijke pizzaboer en spareriblijn is fantastisch.De eigenaars van dit pension was ook zeer aardig. Dus als je het niet erg vindt om twintig minuten te rijden naar de piste en niet teveel geld uit wilt geven dan is dit pension zeker aan te raden.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Anders