Onvoldoende

Weer vandaag6°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Dorfschmied voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Dorfschmied in het Nederlands

Slecht, slecht, slecht

Caroline van den Heuvel, 28-8-2012

Bij aankomst bleek de eigenaar op vakantie te zijn, een vriendelijke dame kwam ons de sleutel brengen. We hebben 6 dagen als enige in het complex gezeten, er was verder niemand. Hierdoor konden we geen gebruik maken van de bar, sauna in het complex, fietsenverhuur, ontbijtzaal (ontbijtbakker in de nabije omgeving was geweldig). Volgens de info hadden we toegang tot het Wellnesscentrum in Pettneu, dit was echter niet het geval. Het afval van de vorige gasten heeft (in open zakken) tenminste 3 dagen in de gang gelegen waardoor het behoorlijk stonk. Het appartement was erg klein maar wel netjes, slechte bedden en beperkte inventaris. Van de 6 dagen heeft de Wifi het de helft van de tijd niet gedaan. Wij vonden het een echte afknapper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dorfschmied in Flirsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dorfschmied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dorfschmied scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.