Appartement Bauernhof Grube

Meer appartementinfo

10 reviews over Appartement Bauernhof Grube

• 1Rob09-04-2016

Nooit meer ! Verschrikkelijk

De eigenaares controleert elke dag de kamer als je weg bent, zoekt tussen prive spullen, ongeloofelijk brutaal.Geen enkele vriendelijkheid en het gaat om iedere euro die ze kunnen vangen. Meerdere discussies over geld toeslag. Ze vraagt iedere dag wanneer je betaalt en o wee als je een van de kringloop spullen kapot hebt dan is het kassa. Iedere dag een preek over regels, terwijl het daar aardig muf en zeer oude troep staat. Ongeloofelijk bot, en als je gaat skieen vergeet het maar met de ski bus, want de laatste vertrekt om 15:00 en dan na 12 km kun je nog eens een paar honder meter behoorlijk stijl naar boven lopen. Ik snap niet dat dit nog in de brochures mag voor komen.

• 1kimkoevoets01-10-2015

Vreselijk!

Wij hebben dit verblijf gekozen met het idee dat dit een romantisch, oud boerderijtje is met uitzicht op koeien (echt Oostenrijks dachten we) zoals dit bij touroperator in de omschrijving staat. In het hele plaatsje geen koe gezien! Ook zou er een bakker in het dorp zijn maar die is er lang geleden mee gestopt. Verblijf is zeer ouderwets en ruikt niet fris. Geen privacy op je balkon! Het is niet afgeschermd van de buren, slechts met een klein poortje en die werd gewoon doodleuk door de buren open gezet(heel brutaal!)zodat ze ook ons stuk balkon in beslag namen. De eigenaresse wilde ons appartement zo binnen lopen, deed de klink omlaag! Gelukkig was de deur op slot omdat we elders hadden gelezen dat de eigenaren gewoon zo je appartement binnen komen lopen. Ontzettend brutaal!Wanneer we overdag weg waren kwam ze gewoon in ons appartement rond snuffelen, niet schoonmaken! Ze had zelfs onze was elders opgehangen;blijf van de spullen van je gasten af!Een verblijf als dit doen we nooit meer!

• 4Jan29-08-2015

Nooit meer

40 Jaar terug in de tijd oud en versleten . Eigenaar zijn niet onaardig. Maar niet nog een keer terug. Volgens touroperator heeft het 2 ⭐️Na ons idee geen ⭐️Waardig . Dat ze dit nog aanbieden is geen reclame !!

• 7verhoef16-03-2014

prima

Met 2pers het 2kmr app gehad was goed te doen alles aanwezig vriendelijke mensen naar wat ik hier had gelezen niets van gemerkt van bazig gedrag het zijn oude mensen ver in de 70 en zij wil graag de regie houden ook werd er geklaagd hier over de eind afrekening wij moesten 80 euro afrekenen dat was voor 32 broodjes en 7x 3.60euro toeristen belasting en stroom en 22euro eindschoonmaak vindt ik meevallen en ja zij kwam in het app als je weg was zij maakte dande afval bakjes leeg wel4 bakjes alles moet apart al met al een prima adres het is geen 5☆maar voor die prijs prima voor het skien moet je 12km rijden kan ook met de bus is gratis parkeren kost 7euro pd ga je met de bus ga dan met de auto tot onderaan de berg en parkeer je auto daar want lopen met heel je hebbe en houwen is niet te doen voor boodschappen is er grote M prijs bij st anton

• 9hamers15-07-2013

mooi uitzicht

zeer ruim appartement alles is aanwezig wat je nodig hebt.inrichting gedateerd.centraal gelegen voor allerlei uitstapjes we zijn er 5 keer geweest en denken niet dat het daar bij blijft.vriendelijke mensen met allerlei tips over bezienswaardigheden.niet voor mensen die van luxe en uitgaan houden.

Met oudere kinderen

• 8C.S. Bolt17-06-2011

mooie omgeving

Wij gingen wandelen in de omgeving, verder wat passen gereden. Kids hadden aanspraak aan de andere gasten met kids. De vrouw des huizes had veel tips, verschilende tips opgevolgd. Jammer dat de tolweg er zit kosten lopen wel op.

Met jonge kinderen

• 1pivolientje20-07-2010

ECHT VERSCHRIKKELIJK!!

dit appartement staat als uitstekend te boek bij touroperator. het is een groot donker en eng hol waar je nog niet voor één nacht wilt verblijven. het is zo oud en gedateerd, de kringloopwinkel is er niks bij vergeleken. wij kwamen aan, hebben boven gekeken en zijn met gierende banden weer vertrokken. hier wil je echt geen vakantie doorbrengen. ook de 'gastvrouw' is een oude zeikerige boerin die zich gelijk overal mee bemoeit. het is ook geen wonder dat er alleen een foto van de buitenkant op staat en niet van het interieur. het is gewoon schandalig dat touroperator dit nog in hun aanbod heeft.

Met jonge kinderen

• 8Fam.Ludema10-03-2008

Wij hadden het 4 persoons app. geboekt en er waren meer voorzieningen als bescheven staat in de reisgids. Er was tv een 4 pits kookstel met oven en een vaatwasser extra. Bauerhof Grube ligt 10 min. met de auto rijden van de pistes van st.Anton maar dat was voor ons geen probleem. Als je dichter bij de pistes verblijft betaal je daar ook voor. Vriendelijke eigenaren. Wij hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad. Uitzicht vanaf het balkon is geweldig.

Familie

• 7Annemiek18-10-2006

Wij zijn begin september hier geweest voor 2 weken. Uitgelezen gebied voor wandelaars. Appartement is eenvoudig ingericht, maar van alle gemakken voorzien. Eigenaresse zeer geinteresseerd in wat je gaat doen en geeft ook genoeg tips voor uitstapjes.

Anders

• 0A. Wolff12-03-2006

Eenvoudig, maar ruim appartement, ouderwets ingericht, maar wel compleet. Aardige (enigszins nieuwsgierige) eigenaren. De Bauernhof ligt aan een opgaande weg op 8 minuten lopen naar het dorpje (is goed te doen). Flirsch stelt niet zo veel voor (paar restaurantjes, supermarktje, bakker en bank). Met de auto of skibus zit je zo in St. Anton voor het echte skiwerk. Als je niet direct aan de piste of in het feestgedruis wilt zitten, en niet zwaar tilt aan luxe is dit een prima accomodatie voor weinig geld.

Anders

0 tips over Appartement Bauernhof Grube