Appartement Apart Flurs

Meer appartementinfo

2 reviews over Appartement Apart Flurs

• 2Edwin16-03-2013

Zeer slecht!!!!

We hebben in de eerste week maart appartement 4 in appart Fluers in Flirsch gehuurd. Bij aankomt bleek het appartment erg klein. Er is nauwelijks ruimte om te zitten. Plafond was veel te laag zodat mijn echtgenoot regelmatig zijn hoofd stootte tegen plafond. Balkon is nog geen 70 cm diep en niet prive. Het geheel maakt de indruk van een stacaravan. En dat voor € 1.000,= per week in het laagseizoen!!! Treinspoor achter het huis maakt veel herrie, met name bij goederenwagons. Overdekt parkeren is nagenoeg onmogelijk omdat er ook plaatsen gereserveerd zijn voor de eigenaren. Afstand tot St Anton is fors. Er gaat echter wel een skibus. Kappl en See zijn per auto wel goed bereikbaar. Dit zijn kleine, maar gezellige skigebieden.

• 3Ligging t.o.v. pistes

• 10Tania Maerten18-05-2010

Prachtig appartement

Prachtig nieuwbouwappartement, 10 minuten rijden met de auto van het drukke St. Anton waar je heelijk kan skiën, goed voor oudere kinderen, iedere slaapkamer heeft TV en een eigen badkamer, geen living in het appartement wel een leefkeuken met alle apparaten, in de kelder bevind zich een kleine welnesruimte met privé-sauna, zeer behulpzame en vreiendelijke eigenaars, kortom een aanrader

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen