Fließ

We hebben een aantal aanbieders voor Fließ voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fließ voor je op een rij gezet:

Reviews over Fließ

heerlijk zou zo weer willen.

Roland
    22-2-2017

in Fliess zelf is niet zo erg veel te beleven wel een leuk museum over de oudheden en vondsten in Fliess verder mooie natuur een leuk buiten zwembad .Maar de omgeving rondom Fliess is fenomenaal binnen een half urrtje zit je in Italie met het meer met de verzonken stad of in Zwitserland een tax free dorpje waar je niet te veel van moet verwachten maar ontzettend mooi om te zien en uiteraard de skidorpen fiss en serfaus waar je kan genieten van de vele liften en een mooi natuurmeer halverwege de berg in serfaus waar je overigens heel apart met een metrobaan onder de grond naar toe kan. Maar in Fliess zelf kan je zeer goed terecht in Fliesserhof een mooi hotel boven op de berg met superuitzicht rondom gastvrije eigenaren zwembad en een goed restaurant. Dus ik zeg zeker aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!!

Frans Moors
    17-10-2014

De omgeving is uitermate geschikt voor natuurliefhebbers. Het hotel ligt centaal voor elke natuurliefhebber. Voor degene die eens naar de echt bergreuzen wil ligt er op zo'n 80 km het Ortlergebergte. Bijna een must. Maar ook in de omgeving liggen prachtige panoramabergen met zicht tot zo'n 100 km ver. Ook op t gebied van bergsport is er veel te toen. Mountainbike, raften, paragliding op de huisberg van Fliess. Dit gebied is een echte aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Rustig en zeer mooi gelegen bergdorpje

fb344274
    21-8-2014

Prachtig zicht op de omliggende bergen. Heel veel natuur in de omgeving. Zeer rustig, geen feestgedruis. Wel wat haarspelbochten om het te bereiken en smalle straatjes in het dorp, maar iedereen is er galant en zeer gemoedelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Veelzijdig dorp in de bergen!

jjudith
    13-3-2014

Uitstekende skigebied voor wandelaars, natuur- en cultuurliefhebbers en beginnende skiërs. Voor de gevorderde skiërs zijn er voldoende uitwijkmogelijkheden in de regio. Het skigebied van Fiss Serfaus en Ladis ligt op een kwartier afstand rijden en Ischgl is ook binnen een half uur te rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige uitvalsbasis voor uitstapjes.

Fam. P. Fritz
    10-8-2011

Onlangs een paar weken in (prima) hotel verbleven. In Fliess zelf is niet veel te doen, maar de sfeer is gemoedelijk en dorps. Busverbinding is minimaal en om verder weg te gaan is eigen vervoer onontbeerlijk. Om van rust en berglucht te genieten ideaal.

Gereisd Met partner in Fri Jun 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Fließ scoort een 7,6 uit 10, op basis van 32 reviews