Gasthof Traube

Meer gasthof info

54 reviews over Gasthof Traube

• 2018
    9Eva Weyts29-12-2018

Zeer goed hotel!!! Perfect voor een skivakantie!

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit = perfect!! Vriendelijke eigenaars en personeel: allen zeer behulpzaam! Ligging t.o.v Serfaus-Fiss-Ladis is perfect te doen met de auto: 15 min. naar parking Ladis. Goed en lekker ontbijt. Zeer lekker eten ‘s avonds: chef-kok maakt er echt werk van. Het eten bij kerstavond was echt top! Lekkere saladebar en soep. Hoofdgerecht wordt soms opgediend en soms buffet, elke dag een lekkere maaltijd en meer dan genoeg! Desserts zijn ook lekker. Kamers zijn verzorgd. Gezellige café in het hotel! Lift aanwezig. Skiruimte aanwezig. Fijne en mooie speelruimte voor de kinderen. Kortom een geslaagd hotel voor onze skivakantie! Dank je wel familie Hofstätter!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 5Dhr. Ronken23-09-2018

Absoluut geen aanrader

Grote tegenvaller. Hotel geboekt naar aanleiding van recensies foute keuze. Eten zeer matig geen keuze, avondeten standaard 1 3 gangen menu als je iets niet lust kun je a la cart kiezen wordt wel extra in rekening gebracht. Ontbijt karig, tafels eetzaal niet schoon dit gemeld bij eigenaar die zo iets heeft van nou en dan maar een tafelkleed er over klaar. Heeft totaal geen interesse in de gasten laat zich niet zien. Kamers gedateerd maar schoon wordt alleen 2x per week niet schoongemaakt. Kelner onverzorgd te druk met telefoon geen visitekaartje dit hotel ver beneden Oostenrijks peil voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Lagalante11-08-2018

Enorme achteruitgang......

2 jaar geleden voor het eerst bij Gasthof Traube geweest (voor 7 nachten), en het toenmalig personeel (In het bijzonder Hanna) waren echte werkpaarden, ondanks de werkdruk was hun niets teveel en altijd even aardig. Ook indien je speciale wensen had met betrekking tot het eten (voor de kinderen), werd dat zonder problemen opgelost. Het eten was elke dag weer iets anders en een echt feest waar we ons elke dag weer op verheugden. Vooral de café mit Kuchen in de middag was verrukkelijk. Nu, dit jaar op de terugreis van Kroatië hebben we Gasthof Traube (ivm onze positieve ervaring van 2 jaar geleden) als tussenstop naar huis, bezocht voor 2 nachten. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen en werden onze kamers gewezen. We zagen dat er aardig was verbouwd in de eetzaal en er was een lift bijgebouwd. Maar ook het personeel was veranderd, Hanna was weg en vooral tijdens het ontbijt en avondeten zagen we enorme verschillen. Het ontbijt was v

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Dhr. Bertrand07-02-2018

voor de niet apres-skier een fantastisch hotel.

Gasthof Traube is een gezellig familiehotel. Kamer en sanitair is zeer ruim en proper. Ontbijt in buffetvorm is eenvoudig maar goed. Het avondeten is ook in buffetvorm en van zeer goed kwaliteit. Er wordt altijd eten bijgemaakt indien nodig. De bar is minder gezellig. In Fliess zelf is niets te doen. Voor de apres-ski moet je hier niet zijn. Afstand tot Ladis waar de pisten zijn is circa 17 km bergaf en bergop. Ruim 20 minuten rijden.Er rijd een bus die € 3,= retour kost. vertrek om 8.50 uur en 17.00. Apres Ski in Ladis is dus niet mogelijk.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Dennis03-09-2017

Geweldig genoten

Mooie omgeving, genoeg te beleven, heerlijk eten, vriendelijke bediening

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Tam31-08-2017

Geweldig

Gemoedelijk familie hotel. Ruime kamers en heerlijk eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Familie van Bemmel04-05-2017

Heerlijke vakantie in de bergen van Tirol

Zeer goed eten je kunt altijd afwijken van het menu. Verzorging was Super. Prijs kwaliteit zeer voordelig Zeer Kindvriendelijk Kamer okè Gewoon een Heerlijke vakantie Landeck en Samnau zwitserland Ischgl allemaal kort in de buurt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Hans & Monique Boxtel16-09-2016

Fantastisch hotel Enthousiast personeel

Wij hadden half-pension.Lekker ontbijt en elke dag een ander en super lekker diner. Frisse en mooie ruime kamer met TV. Alles was tot in de puntjes goed verzorgd.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Wim en Monique van der Kraan09-07-2016

Prima gemoedelijk Gasthof

Het Gasthof is een echt gezellig familie Hotel waar het eten een feest is. We hadden een week geboekt en zonder problemen konden we 5 nachten extra verblijven. In 12 dagen niet een keer hetzelfde gegeten, mooi opgediend. Hulde aan de kok.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9inepals09-06-2016

we waren dit jaar 45 jaar in fliess

Nou het is altijd op en top verzorgd,iedere dag schone handdoeken,iedere dag kamer gepoetst,alles netjes verzorgd! En ze zijn erg gastvrij,het onbijt en avondeten is top. Verder is het een mooie omgeving. Al met al erg geslaagde vacantie gehad.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2016