Gasthof Zum Weissen Lamm

Meer gasthof info

26 reviews over Gasthof Zum Weissen Lamm

• 2019
    9Ger09-02-2019

Prima accommodatie, voor herhaling vatbaar!!!

Prima hotel, goede ligging, erg vriendelijke mensen, prima eten, kamers verouderd maar prima, bedden liggen goed, netjes! Prijs/ kwaliteit = oké!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Gert09-10-2017

zeer goed Oostenrijkse stijl hotel

Het eten is op menu basis. het zijn 5 of 6 gangen iedere avond. Er staat een top kok in de keuken die heerlijk kookt Porties zijn niet groot maar voldoende. Een 3 sterren hotel zonder friet in ieder geval schone kamers ( kamers aan de achterzijde met balkon) goede "gratis" liftkaart en bij voor de directe omgeving

zorg dat je niet boekt zonder balkon want aan slaap je aan de voorzijde met zijn eigen geluid van langskomende mensen. bediening tijdens maaltijden te weinig "man" kracht. all in maar in de middagen avond moet je duidelijk wel achteraan gaan.

Al met al een heerlijk hotel in het centrum van het dorp

Gereisd met partner in september 2017

• 9Stam20-03-2017

Vriendelijke mensen, goed eten

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Maurice26-02-2017

Wederom een heerlijke vakantie

Oudste gasthof van Fiss. Hier ben je echt in Tirol. In het prachtige dorpje Fiss hebben we wederom genoten van de gastvrijheid in dit appartement. Eten was ook prima!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Dick de Krijger25-03-2015

Goed hotel : dicht bij de pistes

Wij komen al jaren in Fiss, maar waren nog nooit in dit hotel geweest. De ruime opzet van de kamers was prettig. Eten smaakvol en prima in orde.

Kers op de taart was wat mij betreft de zeer sympathieke behandeling die Josef gedurende ons verblijf gaf. Vriendelijk, hartelijk en humoristisch, dikke pluim!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Robert & Ellen12-03-2013

Meer dan prima accomodatie in geweldig ski-gebied!

Een meer dan prima accomodatie in het centrum van Fiss. Het complex ligt op ong 400m van de pistes, waarbij je di ski's en schoenen kunt stallen bij een depot onder bij de liften. We werden zeer hartelijk ontvangen door vriendelijk en gastvrij personeel zowel bij de receptie als in de bar. De kamers waren lekker ruim en schoon en werden dagelijks schoongemaakt. Het eten 's avonds was echt prima! 's ochtends bij het ontbijt kon je aangeven wat je 's avonds wou eten en welke tijd (18.00/20.00uur) en er was voldoende keus (4 voorgerechten, 6 hoofdgerechten (waarvan 3 standaard en 3 wisselende) en 4 nagerechten). pluspunt: op de dag van vertrek gingen we weg voordat het ontbijt begon. Na aangeven bij de receptie kregen we een ontbijt/lunchpakket mee voor onderweg! Zeer goede service!

Gereisd met partner in maart 2013

• 6Madl30-01-2013

Matig hotel

Ouderwets en saai hotel. Niet de bekende Oostenrijkse gastvrijheid. Ontbijt goed, avondeten wel keuze maar geen kwaliteit. Bediening ongeïnteresseerd. Wifi in/bij de bar beschikbaar. Hotel ligt niet ver van de pistes. Mooi skigebied.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 6hetzal24-04-2012

dit nooit meer

bijzonder gehorige appartementen, je verstaat letterlijk wat dee buren zeggen. Tel daarbij alle Loo geluiden bij op, dan weet je dat de nachtrust eronder te lijden heeft. Daarbij was het appartement zeer gedateerd en niet echt fris. Service, de heren bij het ontbijt en avondeten waren service gericht. In tegenstelling tot de eigenaresse. Bij aankomst wees ze ons ons appartement en denkt maar niet dat ze een tasje/koffertje van ons meeneemt. Nee, in hoog tempo voor ons uitlopen en wij na een vermoeiende rit erachteraan sjouwen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8wim1305-02-2012

Prima hotel voor wintersporters

Ruime kamer met zitje, TV, kluisje en balkon. Douche en toilet zijn gescheiden. De afstand tot de liften is goed te lopen (400 meter). De ski's en skischoenen kun je bij de Intersport naast de liften in depot geven. Bij inchecken krijg je hiervoor een VIP-pasje. Het skigebied is super. Het eten is goed en degelijk. In de ochtend een buffet. Bij het ontbijt krijg je het keuzemenu voor de avond: keuze uit 4 voorgerechten, een salade, 6 hoofdgerechten en 5 nagerechten. In het hotel hangt een vriendelijke en ongedwongen sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Ciska Meerman29-01-2012

Super Hotel

Wij hebben een week doorgebracht in dit echte Oostenrijkse hotel. Het hotel is simpel en ziet er wat ouderwets uit, maar heeft alles wat je nodig heb. Wij hadden bij ons verblijf ontbijt en avondeten. Het onbijt is niet erg uitgebreid maar wel goed. Het avondeten is lekker en genoeg keus. Iedere dag kon je kiezen uit 4 of 5 voorgerechten en 6 hoofdgerechten. Van de voor- en hoofdgerechten waren er wel dingen die iedere dag op de kaart stonden, maar de keuze is groot waardoor je niet iedere dag hetzelfde hoeft te eten. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, misschien wat ouderwets. De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Handdoeken werden ook vaker gewisseld dan ze zeiden. Het hotel was redelijk in het centrum en ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van de piste. Vanuit het hotel kan je je ski of snowboardspullen achter laten in een depot, waardoor je niet met je spullen hoeft te slepen van en naar de piste. Hotel is zeker een aanrader, het gebied is helemaal super!!!

Gereisd met partner in januari 2012

Gasthof Zum Weissen Lamm info