Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

AppartementWeer vandaag22°11°
Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 tips over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

Schulten, 27-3-2017
Wanneer je aan het eind van een skidag terug naar het skidepot gaat, scheelt het een stuk lopen als je niet langs de Hexalm naar beneden loopt, maar links naar boven naar de ingang met roltrappen naar beneden gaat.
S., 10-3-2017
Appartement Karlspitze beschikt over 2 gratis locker pasjes en een wasmachine en -droger.
Sylvia, 17-1-2017
De supermarkt is 5 minuten lopen. Je kunt naar beneden lopen en dan de stoep naar rechts blijven volgen, dan loop je er recht op af. Binnendoor kan ook. Naar boven lopen, dan de bordjes Supermarket volgen.

Sylvia, 17-1-2017

Bij de huur van het appartement Karlspitze zitten 2 lockers aan de Skipiste inbegrepen. Ideaal om daar de eerste dag even naar toe te rijden om alle skispullen te stallen. Hoef je elke dag niet zo te sjouwen met je spullen.

Het is vanaf het appartement ca. 8 minuten lopen naar de piste/lockers, waarvan een klein stukje op een lopende band.