Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

AppartementWeer vandaag20°12°
Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets) in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Na vele jaren een hier op Zoover goed beoordeeld Hotel in Fiss te hebben bezocht hebben wij nu als groep (4 volwassenen + 2 kinderen) een aangenaam verblijf genoten in een chalet (type Verpeilspitze) van Bergwelten.

De chalets van Bergwelten zijn erg modern, ruim, en comfortabel opgezet en van alle gemakken voorzien; LED televisie schermen in iedere kamer, gratis wifi internet (erg snel !), een mooie, ruime, en goed uitgeruste badkamer, en niet te vergeten zeer fijne boxspring bedden die heerlijk liggen.

Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt...

Pluspunt bij de Bergwelten chalets is dat er ook een parkeerplaats onder het complex zit waar je auto ruim en droog kan parkeren.

Ook is er nog een sauna en infrarood cabine aanwezig die gratis gebruikt kunnen worden door de gasten.

Al met al dus zeer tevreden over ons verblijf. Als minpuntje zou de ligging t.o.v. het dalstation genoemd kunnen worden (zo,n 12 minuten lopen), maar aangezien wintersportvakantie tenslotte een actieve vakantie is was dit voor ons zeker niet onoverkomelijk en hadden we een goede warming up voordat we op de pisten los gingen.

Bij de eerder geplaatste reviews werd aangegeven dat er bij boeking vouchers voor skiberging bij het dalstation werden gegeven; deze hebben wij niet gehad, maar beheerder Monika heeft keurig netjes de gemaakte kosten voor de ski lockers aan ons terug betaald.

Een aanrader deze chalets van Bergwelten ? Wat ons betreft zeer zeker, maar stiekem hopen wij dat er niet te veel animo gaat ontstaan anders wordt het lastig om hier in de toekomst nog makkelijk wat te kunnen reserveren...

Geweldig!

Marcel en Sylvia
2-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi, ruim appartement met terras en tuin. Prachtig uitzicht op de bergen. 5 minuten lopen naar supermarkt, bakker, slager, restaurants en nog geen 10 minuten naar de skiliften.

Parkeergarage, wellness, bed-, keuken- en badgoed, en 2 lockers bij het skidepot inbegrepen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets) in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.