Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

9.9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Fiss

Op vakantie geweest naar Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)?

9.9Fenomenaal

• 8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

• 9Jan05-03-2017

Eerste, maar zeer zeker niet de laatste keer !

Na vele jaren een hier op Zoover goed beoordeeld Hotel in Fiss te hebben bezocht hebben wij nu als groep (4 volwassenen + 2 kinderen) een aangenaam verblijf genoten in een chalet (type Verpeilspitze) van Bergwelten. De chalets van Bergwelten zijn erg modern, ruim, en comfortabel opgezet en van alle gemakken voorzien; LED televisie schermen in iedere kamer, gratis wifi internet (erg snel !), een mooie, ruime, en goed uitgeruste badkamer, en niet te vergeten zeer fijne boxspring bedden die heerlijk liggen. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt...

Pluspunt bij de Bergwelten chalets is dat er ook een parkeerplaats onder het complex zit waar je auto ruim en droog kan parkeren. Ook is er nog een sauna en infrarood cabine aanwezig die gratis gebruikt kunnen worden door de gasten.

Al met al dus zeer tevreden over ons verblijf. Als minpuntje zou de ligging t.o.v. het dalstation genoemd kunnen worden (zo,n 12 minuten lopen), maar aangezien wintersportvakantie tenslotte een actieve vakantie is was dit voor ons zeker niet onoverkomelijk en hadden we een goede warming up voordat we op de pisten los gingen. Bij de eerder geplaatste reviews werd aangegeven dat er bij boeking vouchers voor skiberging bij het dalstation werden gegeven; deze hebben wij niet gehad, maar beheerder Monika heeft keurig netjes de gemaakte kosten voor de ski lockers aan ons terug betaald.

Een aanrader deze chalets van Bergwelten ? Wat ons betreft zeer zeker, maar stiekem hopen wij dat er niet te veel animo gaat ontstaan anders wordt het lastig om hier in de toekomst nog makkelijk wat te kunnen reserveren...

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Marcel en Sylvia02-03-2017

Geweldig!

Mooi, ruim appartement met terras en tuin. Prachtig uitzicht op de bergen. 5 minuten lopen naar supermarkt, bakker, slager, restaurants en nog geen 10 minuten naar de skiliften. Parkeergarage, wellness, bed-, keuken- en badgoed, en 2 lockers bij het skidepot inbegrepen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

4 tips over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

• Sylvia, 17-01-2017 Rapporteren

De supermarkt is 5 minuten lopen. Je kunt naar beneden lopen en dan de stoep naar rechts blijven volgen, dan loop je er recht op af. Binnendoor kan ook. Naar boven lopen, dan de bordjes Supermarket volgen.

• Sylvia, 17-01-2017 Rapporteren

Bij de huur van het appartement Karlspitze zitten 2 lockers aan de Skipiste inbegrepen. Ideaal om daar de eerste dag even naar toe te rijden om alle skispullen te stallen. Hoef je elke dag niet zo te sjouwen met je spullen.

Het is vanaf het appartement ca. 8 minuten lopen naar de piste/lockers, waarvan een klein stukje op een lopende band.

• Schulten, 27-03-2017 Rapporteren

Wanneer je aan het eind van een skidag terug naar het skidepot gaat, scheelt het een stuk lopen als je niet langs de Hexalm naar beneden loopt, maar links naar boven naar de ingang met roltrappen naar beneden gaat.

0 vragen over Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets)

Appartement Verpeilspitze (in Bergwelten Chalets) info

• Balkon / terrasAanwezig