Wellness hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag10°

Geweldig!

p.b.
24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Toalstock is een heerlijk hotel, super verse broodjes en jus in de ochtend, smiddags heerlijke hapjes en savonds culinair verwend worden. Met veel persoonlijke aandacht werkelijk iedereen van het personeel is enorm vriendelijk en werken met een glimlach. Wij hebben al weer geboekt voor 2018 in dit gezellige en mooie hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord fantastisch

Jaju
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel . Het eten was top elke dag werd de tafel met zorg weer anders gedekt Wellness heerlijk prijs kwaliteit uitstekend Je voelt je hier echt thuis

Gereisd Met partner in januari 2017

top

mevrouw Heeringa 3
27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

personeel was top en geen wens was te raar. Met Oud en nieuw een speech en champagne. Ze maken het persoonlijk. Veel vaste gasten.

Gereisd Met partner in Mon Dec 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Monique
2-5-2014

Een mooi romantisch hotel waar de service top is. Personeel is ontzettend vriendelijk en geen vraag of te veel. De kamers zijn top. Groot en mooi. En vooral heel romantisch overal waar je kijkt zie je hartjes. Het verblijf heerlijk ontspannend.

Gereisd Met partner in Thu Aug 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel heeft de romantiek als thema met veel hartjes. En wel in de vorm van luxe kamers met waanzinnige bedden, bubbelbaden en aankleding. Het hotel is uitstekend onderhouden, super schoon en ruim qua eetzaal. Het heeft alle luxe van stoombad, sauna, infrarood-sauna. Op korte (loop) afstand van de skiliften etc is het ook nog prima gelegen. Het heeft een samenwerking met Schmid sport, voor gratis stalling en korting bij huur van equipment. Parkeren van de auto is op eigen terrein De service van Cheffin en personeel is SUPER! Een werkelijk uitstekende kok maakt iedere avond een uitstekend menu met mooie gerechten en heerlijk van smaak. De wijn keuze is goed en betaalbaar. Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers, het kan niet op. Wij hadden niets te klagen of het moet de temperatuur binnen zijn... die is (zoals bij alle Oostenrijkse hotels) eigenlijk te hoog... Al met al een uitstekende ervaring!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Heerlijk hotel

marian_4
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi en gezellig hotel waar je heerlijk kan eten. Wij hadden hier een prachtige (beetje decadent) kamer met een rond hemelbed met sterrenhemel, wirlpool en stoomkabine op de kamer. Wat een luxe! Je word 's morgens (als je geen vroege vogel bent) gewekt door de kerkklokken. Parkeergarage aanwezig maar klein.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2004

• Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk luxe hotel. Verfijnde gevarieerde keuken. Leuke discotheek op kruipafstand tegenover het hotel waar je overigens geen enkele hinder van ondervindt. Klein wandelingetje naar de lift, waarbij je het laatste steile stukje met een lopende band doet. Geen gesleep met ski's of schoenen vanwege de gratis stalling bij de lift. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Nog nooit ergens zo'n goede service gehad!!

Pim en Anja
10-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel. Ik ben er met mijn gezin (vader, moeder en bijna 2 jarig zoontje) naar toe geweest. Wij hebben in de "Famientraumsuite" gezeten. Wat een ruimte!!! Bij aankomst bleek 't kinderbedje gedeeltelijk kapot te zijn, binnen 10 min hadden we een andere. Op ons verzoek werd de klink van de slaapkamer van onze zoon recht omhoog gezet en zijn kamer met dekens meer verduisterd. Werd allemaal probleemloos gedaan. Tip: als je met jonge kinderen gaat, vraag meteen aan de receptie of je eerder mag beginnen met eten. Het avondeten begint nl pas om half 7 en bij ons bleek dat dat te laat was voor onze zoon. Als je kind(eren) druk zijn of snel afgeleid, kun je vragen of je in een aparte ruimte mag eten. Je kind kan daar ook lekker spelen. Hierdoor kan 't kind en jij rustiger eten. Het personeel is ontzettend aardig (niet overdreven) en meedenkend. Als je iets niet lust van het menu, dan kun je gewoon iets anders vragen. Allemaal geen probleem!!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

gezllig en comfortabel

cato
22-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met zus, zwager en nichtje ( 14 mnd) verbelevn in engeler suite met stoom cabine en bubbelbad ( in de kamer!) Geschikt voor 3 volwassenen dankzij kleine afsluitbare serre. Prima ontbijtbuffet, heerlijke diners, zeer gastvrij, goed te lopen naar skipiste.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
2008

Voor de eerste keer in Hotel Toalsock geweest is prima we

Joyce
15-6-2008

Voor de eerste keer in Hotel Toalsock geweest is prima bevallen we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in juni 2008

• VerzorgingLogies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Toalstock in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Toalstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.