Chalet Terra Rossa

• Sauna
Meer chaletinfo

24 reviews over Chalet Terra Rossa

• 10Anoniem21-03-2014

Geweldig met een grote G!

Het chalet ziet er schoon en modern uit. Er is voldoende parkeerruimte voor de auto's. De ligging met het fantastische terras is prachtig. De gastheer- en dame zijn geweldig. Ze verwelkomen ons met een lekker drankje en gezellig praatje. Je voelt je meteen thuis. Anke en Jeroen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Niets is hen teveel. Het eten wat ze iedere avond verzorgen is van zeer hoge kwaliteit. Dat was afkicken bij terugkomst in Nederland. De appartementen en woonkamer zijn schoon, modern en fris en voor de kinderen is speelgoed aanwezig. Dit kan echt niet beter!

Met jonge kinderen

• 9Tijmen Bink29-03-2013

Een echte aanrader

Terra Rossa is een schitterend chalet, met veel aanvullende voorzieningen (zoals lockers bij de piste, shuttle service). In de drie dagen dat we er waren met een groep van 14 collega's zijn we in de watten gelegd door de vriendelijke chaletstaf met iedere dag een lekker ontbijt en een meer dan goed diner. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor iedereen.

• 9Dave22-03-2013

helemaal goed

We hebben met onze groep (14 volwassenen en 4 kinderen) een heerlijk weekje gehad in chalet Terra Rossa. Het eten was heerlijk en iedere ochtend de taxi naar de gondel was super. De kamers en de gezamelijke ruimte waren ruim en zeer netjes. Alles in Fiss is kindvriendelijk te noemen, met als enige minpunt, dat de weggetjes soms zeer steil zijn en dus niet zo geschikt om met een wandelwagen een lekker wandelingetje te maken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 9OBB03-02-2013

Top!

Wij hebben genoten van onze dagen in Fiss. Terra Rossa is een schitterend chalet, mooie voorzieningen (zoals lockers bij de piste, shuttle service). We zijn 3 dagen in de watten gelegd door de vriendelijke chaletstaf. Voor herhaling vatbaar!

• 9Michel05-01-2013

Superhuis

Wij waren hier met de kerst tijdens onze wintersportvakantie. We waren met 4 gezinnen (totaal 16 personen) en het is ons super goed bevallen. Mooi huis, netjes, prima chalet staf, alles helemaal top. We zijn nog nooit twee keer naar dezelfde plek teruggegaan maar gaan dat volgend jaar wel doen!

• 9henk en joke wolberink02-09-2012

erg leuk

het was er erg gezellig goed van eten en drinken goede gast heer en vrouw mooi wandel gebied het overwegen waart om nog eens terug te komen

• 8arnold25-08-2012

gezellig bij Roger en Angela

gezellig,praktisch met hart en ziel

• 9T & J24-08-2012

In een woord Geweldig!!

Het is een geweldig nieuw en erg schoon chalet, het is echt ruim en netjes, de omgeving is prachtig en het uitzicht krijg je geen genoeg van! In het dorpje zelf zitten niet veel winkeltjes maar een bakker, een bank, en supermarkt is aanwezig! Angela en Rogier zijn aardig mensen! Wat betreft de prijs kwaliteitsverhouding, moeten wij ons schamen, want wij hadden het via veiling??

• 10ellen janssen steenberg06-08-2012

Geweldige accomodatie

Het chalet Terra Rossa laat niets te wensen over, ook de eigenaars Angela en Roger niet. Zij gaven allerlei tips, je kon alles vragen, ze zijn alleraardigst. Tips waren o.a. over uit eten gaan, uitstapjes, belangrijke bezienswaardigheden en meer. Het is geweldig vertoeven daar. Het ziet er van binnen geweldig mooi uit, strak maar toch sfeervol. Ook het uitzicht is geweldig en kan je veel overzien. Zelf kan en mag je gebruik maken van een zelf gemaakt avond diner tegen een geringe vergoeding, wat ook steeds heerlijk was. Ook als je een avondje in het chalet verbleef was er vaak gezelschap van andere gasten. Dit was in ons geval ook altijd gezellig. Kortom hebben wij een genoten in dit chalet Terra Rossa. Wij willen graag nog eens terug naar 1 van hun chalets.

• 8Marja te Pas04-08-2012

Geweldig mooie ligging

Dit chalet heeft een mooi uitzicht en voldeed meer dan onze verwachtingen waren.

• 7Ligging t.o.v. pistes

4 tips over Chalet Terra Rossa

• OBB, 03-02-2013

Fiss (en Serfaus, Ladis) is een geweldig skigebied!

• ellen janssen steenberg, 06-08-2012

Tips kan je rechtstreeks aan personeel vragen, zij zijn absoluut niet te beroerd om deze te geven. Hou je van beetje actie en uitdaging? Ga dan een dagje naar X-trees in Serfaus. Hartstikke leuke klim en klauterpartijen. prijs naar ik dacht 20,- p.p. voor de hele dag. 3 verschillende parcoursen i.v.m. moeilijkheidsgraad.

• Leon Michielsen, 31-07-2012

Ga een keer e-biken. Meer dan de moeite waard. Ook een bezoek aan de Kaufthalergletsjer mag niet ontbreken.

1 vraag over Chalet Terra Rossa

• Fabiola63, 02-04-2015

Chalet lift

Hoe van het chalet naar de lift? Lijkt me te ver om te lopen. Staan er taxi s?

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12