Chalet Terra Rossa

Chalet Terra Rossa
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,1

Laatste review

Geweldig met een grote G!

Anoniem,
21-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet ziet er schoon en modern uit. Er is voldoende parkeerruimte voor de auto's. De ligging met het fantastische terras is prachtig.

De gastheer- en dame zijn geweldig. Ze verwelkomen ons met een lekker drankje en gezellig praatje. Je voelt je meteen thuis. Anke en Jeroen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Niets is hen teveel.

Het eten wat ze iedere avond verzorgen is van zeer hoge kwaliteit. Dat was afkicken bij terugkomst in Nederland.

De appartementen en woonkamer zijn schoon, modern en fris en voor de kinderen is speelgoed aanwezig. Dit kan echt niet beter!

23 reviews over Chalet Terra Rossa in het Nederlands

Geweldig met een grote G!

Anoniem
21-3-2014

Een echte aanrader

Tijmen Bink
29-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Terra Rossa is een schitterend chalet, met veel aanvullende voorzieningen (zoals lockers bij de piste, shuttle service). In de drie dagen dat we er waren met een groep van 14 collega's zijn we in de watten gelegd door de vriendelijke chaletstaf met iedere dag een lekker ontbijt en een meer dan goed diner. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor iedereen.

helemaal goed

Dave
22-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben met onze groep (14 volwassenen en 4 kinderen) een heerlijk weekje gehad in chalet Terra Rossa. Het eten was heerlijk en iedere ochtend de taxi naar de gondel was super. De kamers en de gezamelijke ruimte waren ruim en zeer netjes. Alles in Fiss is kindvriendelijk te noemen, met als enige minpunt, dat de weggetjes soms zeer steil zijn en dus niet zo geschikt om met een wandelwagen een lekker wandelingetje te maken.

Top!

OBB
3-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben genoten van onze dagen in Fiss. Terra Rossa is een schitterend chalet, mooie voorzieningen (zoals lockers bij de piste, shuttle service). We zijn 3 dagen in de watten gelegd door de vriendelijke chaletstaf. Voor herhaling vatbaar!

Superhuis

Michel
5-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier met de kerst tijdens onze wintersportvakantie. We waren met 4 gezinnen (totaal 16 personen) en het is ons super goed bevallen. Mooi huis, netjes, prima chalet staf, alles helemaal top. We zijn nog nooit twee keer naar dezelfde plek teruggegaan maar gaan dat volgend jaar wel doen!

erg leuk

henk en joke wolberink
2-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

het was er erg gezellig goed van eten en drinken goede gast heer en vrouw

mooi wandel gebied het overwegen waart om nog eens terug te komen

gezellig bij Roger en Angela

arnold
25-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

gezellig,praktisch met hart en ziel

In een woord Geweldig!!

T & J
24-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een geweldig nieuw en erg schoon chalet, het is echt ruim en netjes, de omgeving is prachtig en het uitzicht krijg je geen genoeg van! In het dorpje zelf zitten niet veel winkeltjes maar een bakker, een bank, en supermarkt is aanwezig! Angela en Rogier zijn aardig mensen! Wat betreft de prijs kwaliteitsverhouding, moeten wij ons schamen, want wij hadden het via veiling??

Geweldige accomodatie

ellen janssen steenberg
6-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet Terra Rossa laat niets te wensen over, ook de eigenaars Angela en Roger niet. Zij gaven allerlei tips, je kon alles vragen, ze zijn alleraardigst. Tips waren o.a. over uit eten gaan, uitstapjes, belangrijke bezienswaardigheden en meer.

Het is geweldig vertoeven daar. Het ziet er van binnen geweldig mooi uit, strak maar toch sfeervol. Ook het uitzicht is geweldig en kan je veel overzien. Zelf kan en mag je gebruik maken van een zelf gemaakt avond diner tegen een geringe vergoeding, wat ook steeds heerlijk was. Ook als je een avondje in het chalet verbleef was er vaak gezelschap van andere gasten. Dit was in ons geval ook altijd gezellig. Kortom hebben wij een genoten in dit chalet Terra Rossa. Wij willen graag nog eens terug naar 1 van hun chalets.

Geweldig mooie ligging

Marja te Pas
4-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit chalet heeft een mooi uitzicht en voldeed meer dan onze verwachtingen waren.

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Terra Rossa in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Terra Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.