Hotel Schlosshotel Fiss

Hotel Schlosshotel Fiss
9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshotel Fiss voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Schlosshotel Fiss in het Nederlands

Uitstekend

Silas
9-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij binnenkomst was de ontvangst en de service super! de kamer was erg mooi en had natuurlijk een super ligging qua piste. Bedden sliepen heerlijk ! We hebben ongelooflijk genoten van onze ski week en gaan zeker volgend jaar weer naar het mooie Fiss!

Topper!

Familie van Lieshout
2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn 2 maal in dit prachtige hotel geweest. In de zomer en in de winter. Echt fantastisch! Een beter hotel bestaat er niet in dit mooie gebied!

4 + sterren meer dan waard

Jerre
13-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

vanaf de aankomst tot vertrek wordt je behandeld als " onze lieve heer " dan wel toch minimaal als de koningin.

Na een welkomstdrankje, is je auto geparkeerd en staat de bagage op je kamer.

Zeer vriendelijk personeel.

Van ontbijt tot en met diner een aaneenschakeling van culinaire hoogstandjes.

Gezellige bar waar bartenders staan die hun vak wel verstaan, en die verder denken als een biertje of een baco.

Niet echt nodig, maar wel erg lekker is, dat je vanuit het " schiraum" met de lift omhoog zo de piste op gaat

.Het zwembad is niet alleen groot, maar ook voorzien van een leuke glijbaan, alsmede een stuk of 4 whirlpools.

Kortom, een vacantie in dit overigens niet goedkope hotel, is van begin tot einde een genot, waaraan wij wel kunnen wennen.

alles wat je kan verwachten

bo
19-7-2012

2x in dit hotel

geen goedkoop hotel, maar wel zijn prijs waard.

aan piste, wanneer er onvoldoende sneeuw is brengt het hotelbusje je tot aan de lift.

mooie kamers, leuk voor kinderen, goed eten kortom alles wat je van een skivakatie verwacht.

heerlijk genieten.....!

pascalle
11-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

in de 4 dagen dat we er waren hebben we het meer dan top gehad...! van heerlijk eten tot super cocktails. van super professioneel personeel en zeer vriendelijk. zelfs de stagiaires waren erg goed... 1 min punt was de sneeuw, maar in het tijdstip dat wij er waren mogen we toch niet klagen. en doen we totaal niet. volgend jaar gaan we met de kinderen...

We hebben eigenlijk alleen positieve berichten!!!

Gewoon geweldig!!!!!!!!!!

Brigitte Z.
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

we hebben een super vakantie gehad.

Samen met mijn man en twee kinderen ( 6 & 8 jaar)

Het hotel is erg kindvriendelijk, het heeft een prachtig zwembad met zelfs een aparte ruimte voor kinderen met een glijbaan!! hier hebben de kinderen veel plezier gehad.

Ook is er een kinderbuffet en voor volwassen gewoon een menukaart.

Al het eten wat ik heb gehad was super.

Ook erg vriendelijk personeel.

skiverhuur+ skishop bij het hotel.

Als je naar de piste wilt kan je vanuit het hotel met een lift naar de piste, gewoon idiaal.

Je kunt zien dat er is nagedacht over dit prachtige hotel. Zeker een aanrader!!

Groet,

Brigitte Z.

Dit is zoals vakantie hoort te zijn

Danielle
16-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Puur verwennerij. Er is werkelijk niets aan te merken op dit hotel. De kamers zijn prachtig, de bedden zijn heerlijk. In de welness en het zwembad kan je je de hele dag vermaken. Het eten is heerlijk, echt voor ieder wat wils. Het personeel is heel vriendelijk, servicegericht en persoonlijk. Voor wintersporters ideaal, direct op de piste. In de (na) zomer worden er allerlei activiteiten georganiseerd, kruidenwandelingen e.d. Hele gezellige bar met schappelijke prijzen (oké de pianist is misschien iets te enthousiast). Kortom dit is wat je noemt vakantie!

Zeer goed Hotel

Michel Kouwenhoven
14-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

In januari vier dagen in Schlosshotel geweest. Dit Hotel is echte top. Vanaf het moment dat je uit je auto stapt totdat je weer wegrijdt is alles geregeld en kwalitatief goed. Goed eten en hele vriendelijke service. Enige minpunt wat bij een dergelijk hotel niet zou moeten is dat de kamer erg gehorig was.

Luxe ontspannen direct aan de piste!

M. de Haan
16-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Qua ligging een uniek hotel, geen gesleep met skies , maar direct aan de piste. Met de eigen hotellift stap je uit op de oefenweide waarna je naar de gondel skiet. Zeer uitgebreid ontbijt en diner. Ontzettend vriendelijk personeel, niks is te veel. Kamers op de 3e etage (maisonette) zijn wat minder praktisch, na bijbetaling omgeboekt naar een suite. Deze kamers zijn uitstekend met een abnormaal grote badkamer. Kortom: hier kunnen we wel aan wennen. Wij gaan volgend jaar weer.

2008

Na 6 jaar vaste klant zijn geweest, hebben wij op een de

chantal poelman
30-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na 6 jaar vaste klant zijn geweest, hebben wij op een lullige manier afscheid van elkaar genomen.

wij haden een menings verschil over de rekening, wat hun medewerker had gemaakt. de eigenaresse kwam bij ons met de mededeling dat klanten die zeuren over geld willen ze liever niet hebben en de voorboeking werd er uit gehaald. 1 nacht kost 600 euro, wij vonden dat wel de moeite waard. wij werden dus echt schofterig behandeld. terwijl we er al 6 jaar komen. Hier komen wij dus nooit weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Fiss in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Fiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.