Prachtig appartement op een top locatie!

Appartement Schimpfösslhof

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Justine

Prachtig appartement op een top locatie!

Justine
26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Een paar uur te vroeg voor wij konden inchecken. Wij mochten onze bagage laten staan en op het afgesproken tijdstip konden wij het appartement in.

Een zeer ruim appartement voor 6 volwassenen en 2 kinderen (bovenste etage, appartement met daarbij een losse kamer, intern met elkaar verbonden).

De keuken was zeer compleet en netjes opgeruimd. Alle voorzieningen waren er (tot afwasmachine blokjes aan toe!).

Kamers waren ruim en met kast plus bureautje. De badkamers waren ook goed ingedeeld en functioneel.

Op circa 5 minuten loopafstand een grote supermarkt en ook de skiliften waren dichtbij. En lekker makkelijk: het is mogelijk om een pasje te krijgen voor de lockers naast de liften (geen gezeul met de skilatten etc.).