Appartement Schimpfösslhof

heel leuke plek

Monique
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top lokatie en heel mooi appartement

Prachtig appartement op een top locatie!

Justine
26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Een paar uur te vroeg voor wij konden inchecken. Wij mochten onze bagage laten staan en op het afgesproken tijdstip konden wij het appartement in.

Een zeer ruim appartement voor 6 volwassenen en 2 kinderen (bovenste etage, appartement met daarbij een losse kamer, intern met elkaar verbonden).

De keuken was zeer compleet en netjes opgeruimd. Alle voorzieningen waren er (tot afwasmachine blokjes aan toe!).

Kamers waren ruim en met kast plus bureautje. De badkamers waren ook goed ingedeeld en functioneel.

Op circa 5 minuten loopafstand een grote supermarkt en ook de skiliften waren dichtbij. En lekker makkelijk: het is mogelijk om een pasje te krijgen voor de lockers naast de liften (geen gezeul met de skilatten etc.).

Een zeer fijn verblijf in Schimpfösslhof

Jeroen Spronk
30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een week lang verbleven in appartement Bergblick (3 slpkmr, 2 badkmr). Het ontvangst was zeer hartelijk. De eigenaar was zo vriendelijk het vervoer van onze ski's naar de skidepots te regelen en hielp zelfs mee met dragen. Wat een service. Het appartement is ZEER ruim, modern ingericht en heel goed schoongemaakt vantevoren. Het skidepot is naast de Schönjochbahn, dus je hoeft niet verder dan 20 meter te lopen met je ski's.

Meenemen van speelgoed voor de kinderen is niet nodig, er is daar speelgoed in overvloed! Ook kan je een kinderslee lenen.

Verder is er een goede broodjesservice, kan je gebruik maken van de sauna (wel vantevoren even inschrijven) en kan je je auto kwijt op de overdekte parkeerplaatsen onder het huis. Scheelt weer ijskrabben van de ruiten.

Schimpfösslhof ligt centraal in het dorp, dus alle restaurantjes liggen dichtbij en een pizza ophalen kan lopend (50 meter lopen).

Kortom, een zeer fijne week gehad en hopen hier zeker nog een keer terug te komen!

Perfect appartement

Joost
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is echt een top appartement. Een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Op slechts 5 minuten van de piste. De ski's hoef je niet elke dag mee te nemen want je krijgt een locker aan de piste (zit bij de huurprijs in).

Wij zijn een week geweest. Halverwege de week zijn de handdoeken gewisseld. Alles is 100% schoon en alles werkt. De appartementen zijn heel ruim en volledig ingericht. En vooral ook heel gezellig en sfeervol. De ontvangst is altijd even hartelijk, het mailcontact of telefonisch contact is altijd goed.

De eigenaresse geeft je graag tips over het ski gebied (als je er om vraagt). Doe dat ook vooral, ze weet er echt veel van.

Daarnaast regelen ze ook de broodjesservice. Dus 's ochtends zelf broodjes halen hoeft niet!!!

Super appartement

Nelissen
28-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig appartement. Zeer gastvrij ontvangen. Kinderen hebben zich erg goed geammuseerd met de dieren. Mooi, schoon appartement.

top skivakantie

Fam. Aipassa
8-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Al weer het vierde jaar in Fiss bij de familie Schimpfossl.

Heerlijk appartement, van alle gemakken voorzien. Netjes en super verzorgd.

Elke dag verse broodjes bezorgservice.

5 minuten lopen van de liften en top kluisjes voor je spullen. Wij komen graag volgend jaar weer terug :))

We hebben een aantal aanbieders voor Schimpfösslhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schimpfösslhof in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schimpfösslhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schimpfösslhof scoort een 9.66 uit 10 op basis van 11 reviews.