Appartement Ritterhof

7,9

• Ligging t.o.v. pistes8,5

3 tips over Appartement Ritterhof

Gert Willems, 25-7-2015

Een tip voor de omgeving: restaurant Montana in Fiss is een echte aanrader. Zeer veel wandelroutes, ook met kinderen (speciale kinderwandelingen met een heksen pad route of een vliegtuigen route)

Zwemmen in het meer bij Högsee Serfaus. Hier is een prachtige recreatieplas gemaakt met zeer veel mogelijkheden, kano varen, waterfietsen, vlot varen en parcours afleggen etc. Daarnaast is er in Serfaus een nieuwe rodelbaan gemaakt, leuk!

Jolanda, 11-3-2012
Ik zou zelf een koekenpan meenemen want die zij hebben is zonder anti aanbaklaag en dat is toch best lastig. Het koken in ons appartment was electrisch en 2 pitjes dus daar moet je met het eten maken wel even rekening mee houden. Verder is er wel een magnetron en een koffiezetter en waterkoker aanwezig.
koeieke, 8-7-2011
Je kunt je skispullen het beste in de skilokkers plaatsen zo hoef je het niet steeds mee te sleuren. Ik moet ook vermelden dat dit een zeer goed appartement is. In Fiss zijn ook lekkere pizzaria's zoal dollomitus.

We hebben een aantal aanbieders voor Ritterhof voor je op een rij gezet: