Appartement Ritterhof

Perfect.

Noordenbos
30-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een klein schalig appartementen complex zonder lift. Wel van alle gemakken voorzien. Incl. broodjes service die na bestelling voor de deur staan in de ochtend.

Benden is een gezellig barretje waar je e.v.t. met vrienden wat kan gaan drinken als je met meer mensen daar verblijft.

Netjes en schoon en ook anno nu.

Dicht bij de liften. Lopend dus naar de piste toe! Een pistelocker zit bij de huur in dus ook geen gezeur met skispullen.

Goede appartementen met matige bedden

Jochem
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Overall erg tevreden over het appartement. Wij hadden appartement #8 en dat was perfect geschikt voor 5 personen (1 kamer van 2 en 1 van 3 met allebei een eigen badkamer). De inrichting is gedateerd maar prima.

Internet deed het naar behoren en er waren genoeg keukenbenodigdheden.

Binnen 5 minuten loop je naar de ski-lockers en de liften (en de Hexenalm). Prijs is prima.

Nadelen zijn dat de bedden enigszins zijn doorgezakt en de matige waterdruk in de douche.

Verder had ik afgesproken bij de reservering dat er plaats zou zijn voor 2 auto's, maar bij aankomst was er maar plek voor 1 auto. Gelukkig is er vlakbij een openbare gratis parkeerplaats. Parkeren bij het hotel is sowieso een uitdaging (klein smal doodlopend straatje waar je niet kan keren).

Mooi appartement met zwembad

Frank herbrink
7-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement, gunstige ligging t.o.v de piste, parkeren is groot drama. Moet langs hellende weg tussen auto's en muur achteruit rijden naar appartement, geen mogelijkheid tot draaien. Zwembad wordt verwarmd door zonnecollectoren, dus als het weer slecht is. Is het water koud. Matrassen zijn doorgezakt. Veel ruimte in het appartement.

fantastische zomervakantie in app.Ritterhof

Gert Willems
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

De algemene indruk van het appartement is prima! Appartement 13 was schoon, groot en had een mooi balkon met uitzicht op de bergen. In de keuken is alleen niet gedacht aan spullen als vaatwastabletten, afwasborstel, afwasmiddel, plastic zakken voor de containertjes in huis. Verder niets op het appartement aan te merken. Op het terras buiten is een klein zwembadje, waar je prima kunt afkoelen na een heerlijke dag wandelen. Het appartement ligt dicht bij de lift en de bushalte. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding in de zomer is prima! Wij gaan in de winter ook in dit gebied skiën, dan betaal je zeker de helft meer voor een accommodatie.

• Ligging t.o.v. pistes7

Mooi appartement. Bedden zijn gewoon goed. Lekker zitten in bank of luie stoel is niet mogelijk. Voldoende ruimte in kamer en badkamer.

Ritterhof in de Winter

Jolanda
11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ritterhof is een prima appartementen complex welke gunstig gelegen is bij de liften. Het is netjes verzorgd en school.

De kamers worden tussendoor niet schoongemaakt, maar er staat een stofzuiger in de gang indien nodig. En tja je verblijft natuurlijk maar kort in het appartment, want de meest tijd ben je buiten. Wel worden de handdoeken op woensdag verwisseld. Let op niet de theedoek dus die moet je zelf extra meenemen.

Het personeel is zeer vriendelijk. Je kunt ook broodjes bestellen voor het ontbijt en deze worden dan in een mandje voor je deur gezet.

Geweldig

Corina
27-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer in Ritterhof, en het verveelt werkelijk nooit. Het is een geweldige accomodatie en de eigenaren zijn supervriendelijk en willen je het altijd naar de zin maken. Appartementen zijn superschoon en keurig ingericht. We gaan volgend jaar weer.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden maar een studio, dus klein.

De bedden waren opklapbedden met een slecht matras. Verder was alles schoon. Vooral de badkamer was heel zuiver en mooi.

De beloofde grill-avond hebben wij nooit gehad, terwijl het iedere dag prachtig weer was.

De eindreinigingskosten waren volgens mij veel te hoog.

Verder was het wel een mooi en goed huis.

Aanrader!!

WY5
19-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in Ritterhof van 15-22 aug 2009. Gezin 5 pers. 3 kinderen 10-8- 4,5 jrHet was super. Appartement was heel goed, ruim,aparte keuken, mooie badkamer,we hadden een 5 persoons app.Mooi uitzicht, eigenaren erg vriendelijk Zwembad was klein maar we hadden er wel een !!( was 30 graden in de week dat wij er waren) , enige nadeel, lag na 1200/1300 uur in de schaduw en dan was het water koud. Fiss in de zomer, echte aanrader voor gezinnen met kinderen, prijs kwaliteit was zeer goed ( zomer dan, denk dat het in de winter zeer prijzig is omdat het erg dicht bij de gondelbanen ligt) In de zomer gondelbanen, bus en metro allemaal gratis en op de berg is zeer veel leuks te beleven voor de kids. Wij hadden geboekt via een touroperator. Rechtstreeks was in de zomer duurder (stuk duurder!) dan via reis-organisatie

Ritterhof, echte aanrader.

Nooit meer Snorremans!

Paul
1-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Redelijk goede appartementen, maar in tegenstelling tot andere berichten hier waren wij niet te spreken over de eigenaar. Onvriendelijk en erg gestressd. Stond regelmatig ongevraagd in je appartement met de mededeling dat je stil moest zijn, terwijl er van overlast totaal geen sprake was. Wij komen er in ieder geval nooit meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Ritterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ritterhof in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ritterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.