Hotel Natürlich

9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,1

29 tips over Hotel Natürlich

ikke, 29-9-2017
Met de gratis super sommer card kun je eindeloos wandelen in het gehele gebied ladis-fiss-serfaus, inclusief gratis gebruik van pendelbus tussen deze dorpjes.
ikke, 11-9-2016
Vanuit Nederland in Oy-Mittelberg (zuid dld) van autobahn af en verder binnendoor rijden via de hahntenjoch. Zo begint je vakantie(gevoel) al veel eerder.
ikke, 7-9-2015
thema avonden bij hotel, enkele avonden in de week kun je in het hotel zelf eten. Verder is het eten bij Bonderosa (wel prijzig), maar goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Jara 2015, 19-7-2015
Het is heel erg leuk om met de gratis gondelkaart heel het gebied rond Fiss te bezoeken!
mark, 26-3-2015
op de piste is het Restaurant Lassida een echte aanrader!
Cees verhage, 19-3-2015

Volgend jaar graag ook skidepots van Naturlich in de nieuwe ski raum van de bergbahnen.

Een slimme, goed doordachte en fantastische ruimte om je ski's bij de bergbahnen op te bergen, incl liften, roltrappen etc.

Vanuit de lift ski je naar de gondels. Wat een luxe !

Elisa Huijs-Roos da Silva, 18-3-2015

-je kunt van zondag op zondag boeken, ideaal. Rustig op de weg en een heerlijke laatste skidag op zaterdag

- het is warm in het hotel, dus neem luchtige kleding en makkelijke, niet warme schoenen mee

- doe zeker mee met de thema avonden, gezellig en lekker

- je kunt je skispullen vooraf al reserveren én betalen bij de Intersport Pregenzer in Fiss

- mocht je willen overnachten op de heenreis, Hotel Riku in Memmingen, perfect, de volgende dag nog maar 2 uurtjes rijden

Paulien Beekman, 21-1-2015
de wokavond in het hotel! Ook de Italiaanse avond was trouwens geweldig... Het verbaasde ons dat bij de schnitzelavond (ook prima trouwens hoor!) het hele restaurant vol zat en de andere 2 avonden niet....
Ellis H. , 19-9-2014
Blijf s'avonds ook eens in het hotel eten. Is hier ook heerlijk en de eigenaar zorgt er voor dat alles gezellig verlicht is met kaarsjes.
Ellen Engels, 27-8-2014
Ook in de zomer is er veel leuks te doen in het dorp Fiss......

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet: