Hotel Montana

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,1

4 tips over Hotel Montana

Inkie, 3-1-2014

Haha, iedeer dag even apresskieen bij de hexenalm ,daar kun je toch niet omheen. Ligt direct onder aan de piste.

Heb je een probleem vraag het Jurgen of Ivana die maken van je verblijf een feestje.

Marina Dupont Steels, 10-8-2012

Wij hebben onze vakantie gepland in de rustige periode ,gewoon zalige omgeving .

In de winter leeft dit hier enorm en is zeer druk .

Geweldig vind ik de goede verbinding met liften naar andere dorpen Serfaus > Ladies > Fiss

Eddy Steels, 1-7-2012
Je kan van hieruit makkelijk een trip maken naar Zwitserland en Italie (Vinschau) om de prachtige almen te bezoeken.

Marc Valkier, 9-1-2012

Even when you are not staying in the hotel but somewhere else in Fiss: visit Montana for dinner. You will not regret it!

Renting a 'rodel' is the best way to spend a day not skiing!

Even in summer, Fiss is a great village to stay for hikers. Hiking trails are available for every taste. And the mountains (trails) are taken care of very well!