Hotel Montana

Altijd welkom

Dr. Rob
22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een echt Oostenrijks gemoedelijk familiehotel. We komen er inmiddels al jaren. Het is precies of we er thuiskomen. Gemoedelijk, neyte kamers, alles is aanwezig voor een ontspannen verblijf. Goede keuken. Allen zeer vriendelijk.

Aren
7-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na jaren te hebben "rondgezworven" langs allerlei dorpen en prachtige hotels, kwamen we in 2010 voor het eerst bij Jurgen en Ivana in Fiss terecht. Vanaf dag 1 fantastisch!!! Zowel in de zomer als in de winter een perfecte locatie waar je je echt thuis voelt.

Niets is teveel, kamers zijn keurig, eten meer dan uitstekend, en als de kinderen iets willen wat niet op de kaart staat (bv pannekoekjes) dan wordt dat even voor ze geregeld.

Als je dan toch iets negatiefs moet noemen is het de afstand tot de piste, ca 800 meter over een vlak terrein. Jurgen brengt en haalt je graag, maar vaak is het ook wel lekker om even een stukje te lopen na een dag op de piste!

Dit jaar voor de 7e keer, kijk er naar uit!

Jammer

Beejay
4-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten is hier fantastisch, maar eerlijk, dat is overal is Fiss zo. De ligging to de pistes is een flinke afstand, maar omdat je bovenin het dorp zit is het vlak lopen, dus een fijne wandeling. We hadden een kamer boven de keuken, waardoor de geuren in onze slaapkamer hingen, niet echt fris....

Jürgen is aardig, maar erg gemaakt vinden wij. We dronken nog iedere dag wat aan de bar, maar toen we een hele week niet in zijn restaurant aten, maar zelf kookten, was hij ineens niet meer zo gastvrij en vriendelijk... Erg jammer, want niet iedereen kan iedere dag gaan uit eten, en we hadden een appartement geboekt, dus met keuken. Daardoor gaan we nu naar een ander complex, niet meer bij Jürgen, die alleen vriendelijk is als je bij hem eet, bah.

Geweldig

eddy
24-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig hotel met een prachtige en vriendelijke bediening. keuken is gewoon super , steeds vriendelijke bediening en niets is er teveel. wij komen steeds thuis .

prachtig gebied veel mogelijkheden .

prijs kwaliteit zeker goed

mooi verzorgde kamers en worden dagelijks gereinigd

Home sweet home

JacquesSol
19-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al jaren runnen Ivana en Jurgen dit charmante familiehotel, en het is iedere keer weer bijzonder om te zien dat hun enthousiasme nog steeds hetzelfde is dan jaren geleden. De kamers zijn ruim en zeer schoon, het eten is zeer goed, maar vooral de service is overweldigend. Alles wat hier gebeurt, gebeurt met een lach, een gulle lach. Het is dan ook, zoals de titel van deze review doet vermoeden, iedere keer weer een beetje thuiskomen bij Montana.

We hebben weer een top week gehad, waarvoor onze dank.

geweldig hotel

albert
17-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was met kerst voor de eerste keer in hotel Montana, het was geweldig.

Het personeel is niets teveel, ze doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. Zeer Gemutlich. het is een mooi hotel met nette kamers.

een echte aanrader.

Zeker een aanrader!

Anita Gentenaar
15-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten en ontbijt! Zeker aan aanrader om dit hotel te bezoeken.

We zijn hveel erg verwend

Inkie
3-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij Montana doet iedereen erg zijn best het je naar de zin te maken. Onze tafel was een beetje laag voor onze lange mannen dus die stond de volgende dag op blokjes. Voor mij was het bed te hard dus ik kreeg een tweede matras.

Het eten is werkelijk heerlijk! Iedere dag keus uit vlees vis of vegetarisch. En ben je meer van de wienersnitzel met patat dan kun je die ook nog krijgen.

Je wordt de eerste dag naar de piste gebracht met je skispullen en krijgt daar een kluisje. De pistes liggen op 10 minuten lopen. Weinig hoogteverschil.

Prachtig en zeer vriendelijk

eddy steels
2-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Montana te Fiss , Oostenrijk . Gewoon een prachtige vakantie .. leuke kamer alles met alles erop . Super vriendelijke uitbaters .. De keuken is gewoon Super der Super ,gewoon een delicates . Leuke omgeving veel mogelijkheden voor gezinnen met kinderen ... en oudere personen .

Prachtig gewoon die bergen om je heen ,en niet te vergeten niets voor niets het zonnenplateau.

uitstekend

heer de raeymaecker
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

uitstekend hotel, perfecte prijs-kwaliteit, verzorgde kamers, heel lekker eten, gemoedelijke sfeer, eigenaar spreekt zelfs redelijk goed nederlands, heel kindvriendelijk (aanpassen menu geen enkel probleem) aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montana in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.