Appartement

Top appartement!

Familie Schaap
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi, goed gelegen, schoon appartement! Dichtbij liften (5 minuten lopen) en supermarkt (2 minuten lopen). Groot appartement/Wonne (badkamer wat klein; douchen in bad). Zeer vriendelijke gastvrouw!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Sfeervol appartement met fantastische gastvrouw

Oukje
8-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig echt Oostenrijks ingericht appartement; met veel hout dus. Wij hadden het 3-kamer appartement Frommes met 5 personen (2 volwassenen en 3 kleine kinderen). We hadden voldoende ruimte. Een gezellige woonkamer/keuken. Goed uitgerust. Twee toiletten. Nette badkamer. Broodjesservice. En...een flesje champagne met een lief kaartje op Nieuwjaarsdag! De gondels zijn op loopafstand. De supermarkt op steenworp-afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn appartement met prachtig uitzicht!

Marjan
14-8-2013

In augustus 2013 zijn wij 10 dagen met 2 kinderen van 8 en 5 jaar oud hier geweest. Wij zaten in appartement Frommes, boven in het huis. Vanaf het balkon hadden we een prachtig uitzicht op de omgeving, puur genieten. Het appartement was zeer schoon en netjes, en op zijn Oostenrijks ingericht. Ruime slaapkamers met prima bedden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en altijd bereid om je vragen te beantwoorden! En elke ochtend hingen er verse broodjes aan de deur! De tuin is ingericht met een trampoline, een zandbak en een schommel, prima vermaak voor kids! De supermarkt is heel dichtbij en de liften zijn op 10 minuten lopen. Fiss is een erg leuk plaatsje met ontzettend veel activiteiten voor kinderen om te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Aanrader!

Mark
14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer schoon en goed uitziend appartement met fijne bedden! Terras op zuiden en vriendelijke mensen!

Gereisd Met vrienden in maart 2010
2008

een goede plek, vaker geweest

aad
25-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

een goede ligging, zeer aardige eigenaren.zeer schoon.een echte aanrader. groeten

aad siebel

Gereisd Met partner in december 2008

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Honnesless in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Honnesless zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.