Hotel Herz Larain

• 9.1Ligging t.o.v. pistes

16 reviews over Hotel Herz Larain

• 9Linsey06-02-2016

fantastisch en gemoedelijk

Ruime en nette kamers goed ontbijt en vriendelijk personeel

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 8Marcel18-03-2014

Mooi eenvoudig hotel met goede service

Hotel Herz Larain is een goed hotel met een goede service, netjes en opgeruimd en gratis wifi. Het hotel beschikt over een groot sauna landschap met supre relaxfauteuils waar het goed vertoeven is na een dagje skieen. Het hotel ligt vlak bij de pistes en beschikt over lockers bij de liften.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Eva Peeters27-08-2009

Ideaal voor een gezinsvakantie

Wij hebben in Juli in het grote dakappartement van 80 m gelogeerd. Alles was prima in orde... Mooie en nete badkamer, lcd TV, koelkast en zelfs een afwasmachine. Het gastvrouw en gastheer waren zeer vriendelijk en kinderen zijn zeer geliefd. Buiten is er ook een mooie speelplaats voor kinderen voorzien. Het ontbijt is prima. Soms maakten we gebruik van de broodjesservice. Sauna is ok, niet fenomenaal...maar de ligging is fantastisch. Vlak aan gondelliften en pisten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Rob Stekelenburg03-08-2009

Een heerlijke plek waar je je thuis voelt

Het hotel wordt gerund door een echtpaar dat erg relaxed is. De sfeer is prima en ongedwonnen waardoor het hotel een prima basis is voor je skivakantie. Wij komen er nu zo'n 10 jaar achter elkaar en dat zegt wel genoeg.....

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8joke lekkerkerker01-04-2009

Prima hotel

Prima locatie, men doet er alles aan om het verblijf naar je zin te maken, heerlijk ontbijt en avondeten, de keuken is niet alle avonden open, is jammer, maar geeft ook de gelegenheid om bij half pension toch nog eens buiten de deur te eten. Wij gaan hier vast nog eens naar toe.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Bogert Family05-07-2008

pas op voor de verzekering

in februari verbleven we hier in het dakappartement. Ruim maar gedateerd meubilair. Alleen een luie stoel voor 5 mensen, dus 's avonds heb je weinig te zoeken in je appartement. Bedden prima en uitstekende broodjesservice (wel laat soms). Keuken is minimaal, 2 pitten maar om te koken. Badkamer is van het jaar nul, ruimte voor een bad was er wel. bij vertrek moesten we een annuleringsverzekering betalen, die we habben moeten afwijzen bij boeking. Na veel gediscussieer en dreigementen hoefden we die niet te betalen. Maar pas op, ze strijken zo 50 euro op als je niet uitkijkt. Vraag dan vooral naar de polis die voor je afgesloten zou zijn.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8rvwoens10-09-2007

We zijn nu 2x naar herz larain geweest. Schoon en net hotel, alleen voor de prijs zou je kamers met bad verwachten. Restaurant is gezellig met een aardige menukaart en leuke bediening door een tsjechische dame, zodat je als je wilt niet de deur uit hoeft. De eigenaar ludwig heeft wat wisselend humeur, zijn vrouw zie je eigenlijk nooit.

Gereisd met familie in september 2007

• 9tina en joke06-09-2007

een weekje in ruim appartement (80m2) verbleven. uitstekend bevallen. leuke plaats mooi gebied. aardige eigenaars.geen minpuntje te vinden. hebben zelfs sneeuw gehad in september, wie zal het hebben!

Gereisd in september 2007

• 10Aline30-12-2006

Ga ieder jaar naar Fiss, en overnachten altijd Hotel Herz Larain.... een perfect en gemoedelijk hotel ! Top service, en een hele gunstige ligging!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2006

• 10Pim en Anja31-07-2006

Juli 2006 geweest. Fijn en net hotel. Goed ontbijt, alleen 's zomers geen restauratie in hotel. "Dorfalm" is een heel goed alternatief.(Vlakbij hotel) Kamer(Komfortzimmer)is royaal en zeer netjes. Ideaal dat de wandelpas gratis was. De gondelbanen (skibanen) zijn op 2 loopminuten afstand. Ook een ideaal hotel voor kinderen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2006