Tijdelijk €25 aanbetaling

Haus Sonnenterrasse

We hebben de beste aanbieders voor Pension Haus Sonnenterrasse voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Haus Sonnenterrasse

• 9Nelleke15-08-2015

Mooi app. Op top lokatie!!

Perfect appartement Lijkt alsof je in een hotel verblijft. Aan alles is gedacht. Op de badkamers vind je gewoon douchegel en tissues van het huis Echt dicht bij de skiliften

Fijne vakantie gehad in Serfaus-Fiss-Ladis !

• 9Roel24-01-2011

Hele mooie lokatie

We verbleven hier met een groep van 12 vrienden in 2 appartementen op de begane grond. In de periode dat wij er waren (voorseizoen) was er een aanbieding incl ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding was daarmee super! Verder was het lokatie, lokatie, lokatie! Bijna onderaan de piste. Je kon zo naar het huis doorglijden. Verder is het in Fiss mooi geregeld: er zijn zogenaamde skidepots waar je je skispullen kunt laten opslaan, zodat je niet op je skischoenen de après-ski hoeft te vieren. Ook zorgt dit ervoor dat je niet je skispullen iedere ochtend de berg op hoeft te slepen. Fiss maakt deel uit van het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis dat met z'n pak 'm beet 240 km aan skibare pistes behoorlijk uitgestrekt en divers is. De auto hebben we mooi kunnen laten staan.

Pension Haus Sonnenterrasse info

• Adresgegevens