Pension Haus Sonnenterrasse

PensionWeer vandaag15°10°
Pension Haus Sonnenterrasse

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sonnenterrasse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Haus Sonnenterrasse in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi app. Op top lokatie!!

Nelleke
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfect appartement

Lijkt alsof je in een hotel verblijft.

Aan alles is gedacht.

Op de badkamers vind je gewoon douchegel en tissues van het huis

Echt dicht bij de skiliften

Fijne vakantie gehad in Serfaus-Fiss-Ladis !

Hele mooie lokatie

Roel
24-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

We verbleven hier met een groep van 12 vrienden in 2 appartementen op de begane grond. In de periode dat wij er waren (voorseizoen) was er een aanbieding incl ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding was daarmee super! Verder was het lokatie, lokatie, lokatie! Bijna onderaan de piste. Je kon zo naar het huis doorglijden.

Verder is het in Fiss mooi geregeld: er zijn zogenaamde skidepots waar je je skispullen kunt laten opslaan, zodat je niet op je skischoenen de après-ski hoeft te vieren. Ook zorgt dit ervoor dat je niet je skispullen iedere ochtend de berg op hoeft te slepen.

Fiss maakt deel uit van het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis dat met z'n pak 'm beet 240 km aan skibare pistes behoorlijk uitgestrekt en divers is. De auto hebben we mooi kunnen laten staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Sonnenterrasse in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Sonnenterrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Sonnenterrasse scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.