Chalet Haus Schönjochl

Chalet

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schönjochl voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Haus Schönjochl in het Nederlands

eenvoudig maar sfeervol

marco tiedink
25-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net buiten centrum, goede ligging t.o.v.

piste en restaurants.

Geen herrie en goede prijs kwal. verhouding. Gezellige eigen stube met nette prijzen voor consumpties.

De douches en wc's op de etage zijn vaak bezet bij volle bezetting zodat de of heel vroeg moet gaan of moet wachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Schönjochl in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Schönjochl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Haus Schönjochl scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.