Appartement Haus Östreich

Appartement Haus Östreich

7.7Goed

Oostenrijk, Tirol, Fiss

Op vakantie geweest naar Haus Östreich?

7.7Goed

• Sauna
Meer appartement info

7 reviews over Appartement Haus Östreich

• 9Inge20-08-2017

Mooi, zeer schoon appartement met een perfecte lig

Na een hartelijk ontvangst konden we gelijk naar ons appartement in ook al waren we vroeg aangekomen. Dit was fijn na de lange rit. We konden ons omkleden en lekker de berg op. Het appartement was zeer schoon en ruim. Badkamers nieuw en fris. In de keuken stond meer dan genoeg om te kunnen koken. En dat hebben we die twee weken ook gewoon gedaan. Geen klacht gehoord. Het enige wat wij miste was een vriezer. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad en komen als we weer naar Fiss gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Guus Annaert01-02-2017

prima vakantieverblijf

ik las met grote verwondering onderstaande negatieve reviews. kan mij niet voorstellen dat zij beiden in deze vakantiewoning geweest zijn. wij komen hier al enkele jaren achtereen in de winter. dhr en mevrouw Oestreich zijn zeer aardig en alles is superschoon. wij kunnen het commentaar dan ook geheel niet plaatsen. koken een probleem, echt niet hoor. doen wij als we er zin in hebben ook gewoon. alles is aanwezig om maaltijden te kunnen bereiden inclusief keramische kookplaat. die twee ondermaatse commentaren kunt u wat ons betreft dus beter negeren.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 2Wim21-02-2016

Nooit meer

Zeer onvriendelijke tegen het onbeschofte aan gast-echtpaar, tevens zeer wantrouwend. Ongastvrij omdat je op kinderlijke wijze dagelijks gecontroleerd wordt. Koken werd niet gewaardeerd, had al commentaar op eitje met spek! Dit hebben wij nog nooit meegemaakt!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 5Rob18-02-2016

Eigenaar is verschrikkelijk

De ligging en het appartement zijn prima. De eigenaresse is over het algemeen vriendelijk. Haar man daarentegen is, zo lijkt het, zwaar overspannen. Bij aankomst begon hij binnen een uur te schreeuwen dat de auto's anders geparkeerd moesten worden. Een normaal mens stelt zich eerst voor. Heeft denk ik met fatsoen te maken. Daarnaast werd het niet gewaardeerd dat er gekookt werd. Elke dag is er tijdens onze afwezigheid iemand in het appartement geweest om te controleren. Dit geeft een gevoel van het in de gaten worden gehouden en bekeken worden. Deze "controle" heeft absoluut impact gehad op onze vakantie. Het gebied blijft prachtig, ons verblijf in ieder geval nooit meer bij deze familie!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Wim en Geertje Lammers04-07-2012

Fantastisch appartement

De ligging is uitstekend met een gewledig uitzicht op de prachtige bergwereld. Rustig gelegen. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam, we komen hier al jaren. Het appartement is goed onderhouden en schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9fam. Lammers17-11-2009

Zeer mooi appartement

Dit is een erg mooi appartement. Vriendelijke gastvrouw, mooi uitzicht over het dorp en je loopt binnen 1,5 minuut naar de piste (met skischoenen aan). Het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis kent ongekend veel mogelijkheden voor zowel volwassenen als kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 9Familie Willart19-09-2007

Erg vriendelijke gastvrouw. Het was er ook erg schoon. Prachtig uitzicht. De liftpassen in de zomer zaten bij de prijs inbegrepen. Wij waren hier met ons gezin bestaande uit 8 personen. Wij hebben hier een fantastische week gehad.

Gereisd met familie in september 2007

1 tip over Appartement Haus Östreich

• Wim en Geertje Lammers, 04-07-2012 Rapporteren

Het is rustig gelegen dus geen hinder van restaurants etc. Het is aan te bevelen als je van rust houdt.

0 vragen over Appartement Haus Östreich

Appartement Haus Östreich info