Vakantiehuis Haus Michaela

gardi104
2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben met 7 personen een week in Haus Michaela in Fiss verbleven. Het 8 persoons appartement is mooi, compleet, schoon en heeft een prachtig uitzicht op de bergen. Iedere slaapkamper heeft z'n eigen douche en toilet. We zouden hier zo weer naar toe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013
2007

Ligging aan begin/rand van het dorp, dus het is even lopen

k&e
26-2-2007

Ligging aan begin/rand van het dorp, dus het is even lopen naar de skiliften, maar gezien het gemak van de skidepots bij de liften is dat niet erg. Ligt wel aan redelijk vlakke weg, dus makkelijk met de auto te bereiken en makkelijk parkeren. Huis moet nog redelijk nieuw zijn, ziet er echt keurig uit. Met 8 personen geweest, ruime slaapkamers met op bijna iedere kamer een wc+douche (1 kamer wc+wastafel). Ons inziens vragen ze te weinig geld voor deze kwaliteit.

Gereisd Anders in Mon Feb 26 2007 23:48:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Michaela

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Michaela in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Michaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.