Appartement Haus in der Sonne

Appartement Haus in der Sonne

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Fiss

Op vakantie geweest naar Haus in der Sonne?

8.2Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Haus in der Sonne

• 8Fam. Martens28-08-2014

Simpel maar goed

Dit appartement is simpel ingericht, maar alles is aanwezig. Let wel...zelfs een kaasschaaf. Voor de prijs heb je een prima appartement. Je wordt uiterst vriendelijk ontvangen. Mooie ruime kamer met slaapkamer en douche. TV met cd speler aanwezig. Een hele mooie ligging. Wij komen hier zeker terug naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Beata Supheert24-06-2014

De beste plek op de berg

Net terug van twee weken (juni 2014) vakantie in Haus in der Sonne. Het is basic (daardoor goed betaalbaar) en erg gezellig, met veel hout en superschoon. De plek is onbetaalbaar, want een fantastisch uitzicht! De appartementen zijn er in alle soorten en maten, met balkon of tuin, verdeeld over het grote huis en het kleinere chalet. Dit laatste is wat ouder maar wel weer oergezellig met al dat hout. De wandelpaden beginnen bij het huis, voor het serieuzere werk en het funpark, bikepark, en alle 'enge' dingen zoals de Fisser Flitzer e.d. kun je gratis met de Super Sommercard met de kabelbanen verder de berg op. Verder is Fiss voor ons het volmaakte dorp. Lieflijk en verzorgd, geen lelijke hoogbouw zoals in Serfaus, volmaakte rust en toch veel te doen, vooral voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 8ad v alem29-11-2013

schitterend uitzicht over ´t dal

zeer goede ligging, dicht bij ´t restaurant en de liften

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Marijke17-11-2013

leuke plek

ouwbollige inrichting, maar een goeie prijs, vriendelijke eigenaressen en supermooie omgeving

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Joop03-07-2013

Het voelt als thuiskomen ! !

Wij komen al meer dan 20 jaar iedere winter naar Haus in der Sonne. Het is een eenvoudig maar van alle gemakken voorzien appartementenhuis. De inrichting is degelijk maar goed ! De bedden zijn prima. Het is schoon,rustig,ligt net buiten het centrum, en het uitzicht is geweldig. Goede prijs kwaliteit verhouding. De broodjesservice ’s morgens vroeg is ideaal evenals de gratis locker want geen gesleep met ski’s e.d. De ontvangst is hartelijk en gastvrij. Kortom een aanbeveling waard.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8M. Aarts25-06-2013

Echt "waar" voor zijn geld!

Haus in der Sonne ligt op een prachtige plek aan de rand van Fiss met een schitterend uitzicht! Wij komen hier elk jaar terug in januari, al vele jaren. De liften zijn op loopafstand en bij de lift hebben we een locker (gratis) waar we onze spullen elke dag achter kunnen laten. Zo hoef je nooit te slepen met je materiaal. Haus in der Sonne is basic maar absoluut goed. Het is voor Fisser begrippen goedkoop dus verwacht geen super modern complex. Maar alles is netjes en schoon met 's ochtends broodjes service in het huis. Kortom: echt "waar voor zijn geld".

Gereisd met partner in januari 2013

• 9van Dijk22-06-2013

heerlijke appartementen/ ver van de herrie,

sinds 1976 hebben wij in dit appartementen huis ski-vakanties gehouden.De appartementen in het grote gebouw zijn prima. Geen overbodige luxe en daardoor betaalbaar. aanvankelijk met het hele gezin en met vrienden; later met het hele gezin, met aanhang en met kleintjes. Twee appartementen en iedereen tevreden.Bovendien werden we altijd enthousiast en gastvrij ontvangen.

Gereisd in januari 2013

• 7Paul29-01-2013

Goede accomodatie

Wij zijn hier geweest tijdens Kerst 2012. Ons appartement was goed, wel oud, maar het was schoon. Wij waren hier met 3 volwassenen, waardoor 1 persoon in de woonkamer moest slapen. Dit komt vaker voor, het was niet echt een probleem. Andere slaapkamer had goede bedden en broodjesservice was prima.

Het is 's ochtends 8-10 minuten lopen naar de gondel. Dit kun je wel doen op je gewone schoenen, want bij het appartement zit een gratis kluisje naast de gondel (voor je ski's en schoenen). Dus prima.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Fam van Hees15-08-2008

Prima Appartement

Wat ver van de piste af, maar een ochtendwandeling is heerlijk om warm te worden! Niet al te ruime appartementen maar wel te doen met 4 personen. Niet het nieuwste appartement, maar alle facaliteiten zijn prima! Gezellige zithoek, deze is ook prima geschikt om op te slapen. Stapelbedden lagen iets minder confortabel.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 7A. Oosthoek20-08-2007

Jammer geen avondzon en uit de theeglazen moet je fris drinken te weinig serviesgoed. Het is oud maar schoon. Lekkere bedden. En de broodjes service is prima!

Gereisd met familie in juli 2007

1 tip over Appartement Haus in der Sonne

• Beata Supheert, 24-06-2014 Rapporteren

Restaurant Montana naast Haus in der Sonne is een aanrader om te eten, vergeet voor de lunch vooral niet het geweldige Frommesalp aan te doen, of Lassida bovenop de berg in Serfaus. In het dorp is ook een uitstekende supermarkt. Ook is er een uitstekende supermarkt met lekkere specialiteiten.

0 vragen over Appartement Haus in der Sonne

Appartement Haus in der Sonne info