Hotel Garni Montes

Geweldig hotel!

Michelle
2-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vorige week voor de tweede keer verbleven bij de gastvrije uitbaters van hotel Montes. Het hotel is volledig gerenoveerd en van alle gemakken voorzien, zoals sauna faciliteiten, een binnenzwembad, fitness en mooie bar. Het ontbijt biedt voor ieder wat wils en de gebakken (roer)eieren zijn vers op bestelling gemaakt. Daarnaast is het hotel ontzettend gunstig gelegen, omdat je via een loopband direct bij de pistes staat maar ook omdat alle restaurants in Fiss vlakbij zijn. Wij zullen hier de komende jaren zeker terugkeren.

Fantastisch nieuw hotel

adriaan.deventer
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is net nieuw (in december open gedaan. Was voorheen Haus Bergheim). Erg mooi verbouwd. De Eigenaresse is nog steeds even aardig en klantvriendelijk. Qua ontspanning zijn er diverse sauna's, een heerlijk zwembad en goed relax ruimte. Het is wel redelijk prijzig.... Dat mag de pret echter niet drukken.

Fantastisch hotel

Adriaan Deventer
26-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Montes is een erg mooi hotel. De ligging is perfect op slechts een paar minuten lopen naar de gondels. Het ontbijt is goed. Aan het eind van een ski dag kun je heerlijk relaxen in de diverse sauna's, zwembad en voor de echte sportievelingen kun je nog even fitnessen. De eigenaresse is erg klantvriendelijk. Je kunt voor € 2,- p.p. een skilocker bij de gondel huren. Ideaal, hoe je niet met de ski's te sjouwen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Montes in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Montes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.