Hotel Garni Aparts am Sonnberg

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

10 reviews over Hotel Garni Aparts am Sonnberg

• 9Lars & Mironne24-08-2016

Mooi hotel vlabkij pistes!

We hebben een heerlijk weekend gehad, op onze doorreis naar Italië, bij dit geweldig mooie hotel in Fiss. We hadden een familiekamer met 5 bedden en dit zag er keurig netjes uit! De familie Pale was zeer gastvrij en gaf je echt het huiselijke gevoel, ook het ontbijt was heerlijk! Dichtbij de pistes, alles op loopafstand! Wij sluiten niet uit dat we hier in de toekomst nog een keertje terugkomen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7DN17-08-2016

Prima

We hadden een fijne kamer, aan de voorzijde van het hotel, aan de doorgaande weg. De auto's reden dus langs ons - behoorlijk harde - bed, dat is wel jammer. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en het ontbijt is wat karig, er werd zelfs geen eitje geserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Fam. Stevelink29-07-2014

Geweldig appartement!

We hebben ontzettend genoten van onze vakantieverblijf in Fiss! Nog niet eerder hebben wij zo'n mooi, ruim en bovenal super schoon appartement getroffen op vakantie. Ruime slaapkamers met voldoende kastruimte, mooie heldere badkamers en een compleet ingerichte keuken. Het hele huis is zeer sfeervol en tot in detail afgewerkt. Super keurige tuin waar je heerlijk kunt zonnen. Het ontbijt was lekker en voldoende hoewel de supermarkt letterlijk om de hoek is zodat je ook heel goed je eigen ontbijt en overige maaltijden kunt bereiden. De eigenaren zijn ontzettend aardig en zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Er is een leuke speelkamer voor kleinere kinderen. En met de Summer Gold kaart onbeperkt gebruik kunnen maken van de kabelbanen en de wandelbus (halte direct voor het huis!) zorgt voor een onvergetelijke vakantie! Kortom een toplocatie met een geweldig uitzicht!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Evert Bijlsma20-02-2014

Beslist een echte aanrader

Van te voren hadden we gekeken naar de beoordelingen op zoover. Zo hoog, kan dat wel? Ja dus, we hebben het zelf mogen ervaren. Super schoon, gastvrije flexibele eigenaren (blijft persoonlijk, maar wij vonden ze 10+). Doen we niet vaak, maar hier gaan we vaker naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Fam. Tijssen15-08-2010

Super appartement

Wij zijn hier zomer 2010 3 weken geweest. Mooi appartement en hele aardige eigenaren. Wij komen zeker volgend jaar weer terug. In de zomer krijg je gratis een Super Sommer Card waarmee je gratis gebruik kunt maken van 7 kabelbanen in Serfaus-Fiss en Ladis. Animatie voor de kinderen, Funpark op de Möseralm, Murmliwasser in Serfaus, mooie wandelmogelijkheden in de bergen echt een mooie vakantieplek! Fam. Tijssen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10R. Prins28-09-2008

geweldige accommodatie

We komen hier al van het begin. De kamers en de appartementen zijn allemaal zeer mooi en schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ca. 10 min lopen naar de liften maar dat is een goeie warming up. Eigenaars zijn erg aardig en zeer behulpzaam. Kortom niets dan lof!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2008

• 10santegoeds17-04-2008

Erg mooi hotel Komen hier al voor de derde keer Mensen zijn erg flexibel en gastvrij

Gereisd met familie in april 2008

• 9taco06-03-2008

Echt een aanrader, vriendelijke mensen, mooie schone app. Ruim en degelijk. Mooie sauna en stoombad. Wel een stuk van de lift af, 10 min lopen redelijk berg op. En toch is het huis het waard.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 10josé06-03-2007

Zijn er in maart 2006 geweest om te skiën. Hadden een zeer ruim appartement voor zes personen .De kamers waren heel netjes en in de keuken was alles voorhanden. De eigenaars waren zeer vriendelijk en altijd bereid om onze vragen te beantwoorden. Het saunagedeelte is ook heel mooi. Het hotel ligt een paar minuten van de lift maar voor ons was dat geen probleem. Een echte aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007