Appartement Fridolin

Appartement Fridolin
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

4 reviews over Appartement Fridolin in het Nederlands

Uitstekend en zeer schoon.

E.Bijlsma
28-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fridolin is voor ons zo onderhand thuiskomen. We komen hier al vanaf 2001.

In al die jaren hebben we gezien dat de puntjes steeds meer op de i worden gezet.

De familie Pale is door de jaren heen een uitstekende gastheer gebleken.

Fiss is verrassend leuk in de zomer, zeker ook voor kinderen.

Prima plek!

Alja Scholing
16-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi appartement. Rustig gelegen en zeer schoon!

Niet direct naast de liften, maar de liften liggen wel op gelijke hogte. Je hoeft niet erg te klimmen.

2007

zeer schone appartementen

r. de jong
29-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer schone appartementen. Van alle gemak voorzien. erg vriendelijke eigenaar. Ben hier al voor het 7e jaar geweest

• Ligging t.o.v. pistes7

appartementen zijn heel schoon, netjes ingericht.

ruim. vriendelijke eigenaar.

van alle gemakken voorzien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fridolin in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fridolin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fridolin scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.