Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,1

6 reviews over Appartement Bernardes in het Nederlands

Mooi appartement met centrale ligging.

Jan Jaap
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een groep van 12 hier geweest (één appartement in Haus Bernardes en éen in Lodges Bernardes). Beide accomodaties waren erg netjes en voldeden zeker aan de verwachting. Ontbijt was goed (geserveerd in Lodges Bernardes). Aardige eigenaren. Met skiën ideaal dat zij lockers hebben in het skidepot bij de lift. Auto kan in de garage onder Lodges Bernardes, dus geen krabben, sneeuw eraf halen, enz. Ligging is goed: 5 minuten lopen naar gondel en supermarkt en diverse restaurants zelfs binnen 2 minuten lopen. Ook Hackl's Kaller (après-ski bar / disco) ligt om de hoek.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Heerlijke rust in Oostenrijkse Alpen

Gerwin
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed verzorgde appartement in Fiss. We konden de auto in hun parkeergarage parkeren en hebben hem de hele week niet nodig gehad. Huis ligt midden in Fiss en kabelbanen zijn op loopafstand. De gratis Serfaus-Fiss-Landis kaart geeft onbeperkt gratis toegang tot alle kabelbanen en lokaal busvervoer. Appartementen zijn zeer schoon en goed uitgerust en elke morgen staan de verse broodjes voor de deur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Gastvrij

Hanneke
29-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig appartement, vriendelijke en gastvrije ontvangst, goede broodjesservice

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Bernardes voor je op een rij gezet:

Mooi appartement en echt niet duur

Jeroen
16-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden het kleinste appartement dat ze aanbieden, maar de hoeveelheid ruimte was ruim boven verwachting.. Zelfs voor een week prima! Ruim balkon met zicht op het dorp. Broodjesservice aanwezig!

Gereisd Met partner in april 2013

Prima appartement in het centrum van het dorp

Tony Imanse
10-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Benardus is een prima uitvalsbasis voor een weekje skien, het ligt dicht bij de liften, supermarkt en andere gelegenheden. Bij het appartement hoort een garage zodat je auto mooi vorst en sneeuw vrij blijft. De familie is bereid problemen snel op te lossen en vragen worden netjes beantwoord.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

aanrader

Luutsen & willie
3-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

haus bernardes is een prima vakantie stek heel nette app. met keuken en vaatwasser het ligt midden in het dorp kort bij de kabelbaan. de mensen zijn zeer gastvrij echt een aanrader zowel zomers als in de winter.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bernardes in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bernardes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.