Hotel Bergblick

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes7

Een prima Hotel met goede service en uitstekend eten. Over veel zaken is nagedacht. In je kamer kom je verschillende dingen tegen zoals bijvoorbeeld:

Rugzak, paraplu, slippers, badjas + extra handdoek voor zwemmen etc. Verder ontvang je in de zomer de summer-card. Hiermee kun je gratis gebruik maken van alle liften in de buurt + bus vervoer naar dorpen in de buurt.

Er is goed nagedacht om er prettig te kunnen verblijven.

Een super vakantie in een super hotel

Mart
28-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel heeft prachtige kamers en een prima hygiëne. Het eten is zeer afwisselend en erg smakelijk. De service is perfect en de prijs/kwaliteit verhouding goed.

Vriendelijk personeel.

Het zwembad en de relaxruimten zijn erg fijn.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bizonder goed

Peter van den Kerkhoff
28-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zowel de huisvesting, het eten en de persoonlijke begeleiding was uitstekend.

in één zin... geweldig!

Janneke&Joep
1-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

eigenlijk niets. alles is geweldig geregeld en wat op de site van het hotel staat, is inderdaad zo.

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer was, maar navraag bij de receptie leerde dat deze wel waren geplaatst maar weer weggehaald. Reden: gasten stopten er van alles in en veel te veel waardoor vaak reparaties etc. Jammer, gasten verknallen het dus voor elkaar. Hebben het niet echt gemist. Eigen locker bij de piste. Wegbrengservice etc. Iedere middag heerlijke kleine hapjes beschikbaar (gratis). Een schitterende wellnessruimte en dito zwembad. Kortom, we komen graag terug. Een en al verwennerij.

top accomodatie!

Fam de Koning
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

top hotel, vriendelijke medewerkers, schoon , modern en uitmuntende keuken uitgebreid ontbijt en ieder diner weer verrassend!

Fantastisch hotel, luxe maar toch lekker sportief

Familie Schippers
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel is zonder uitzondering heel erg vriendelijk en kundig. Het ontbijt en avondeten van zeer hoog niveau. De skipassen regel je comfortabel bij de receptie en je wordt 's ochtends met hotelbusje naar de lift gebracht, of anders loop je er in 8 minuten naar toe.Een super de luxe hotel waar je zonder problemen met je kinderen kan komen, erg fijn!

Geweldig!

Achterhoek
19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dicht bij skipistes waar je 's morgens heengebracht wordt. Eten is heerlijk, voor kinderen speciaal kinderbuffet. Vriendelijke mensen. Hotel van alle gemakken voorzien. Geen aanmerkingen, voor herhaling vatbaar.

we hebben een fantastische week gehad

Constant
16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top service en geweldige gastvrijheid -

Helemaal TOP!

Monique van Reeuwijk
14-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig familiehotel met zeer gastvrije medewerkers. Top ontbijt en top diner met een aanbeveling van heerlijke wijnen.

Erg goed

fam. Reijrink
4-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten is erg goed, een leuk team van mensen, hele mooie sauna complex, leuk klein zwembad ook voor onze al wat oudere kinderen. Het is een niet al te groot maar erg warm en gezellig hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergblick in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergblick scoort een 8.84 uit 10 op basis van 33 reviews.