Hotel Asters

Heerlijk appartement

AnneMarie
23-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben twee heerlijke weken gehad. Het appartement was erg ruim, schoon en compleet. Onze dochter zit in een rolstoel, ook daarvoor ruim genoeg! Het uitzicht is mooi! De kids hebben na het wandelen of op een warme dag lekker gezwommen in de natuurlijke zwemvijver. We hebben gewandeld, gondels zijn deels ook toegankelijk voor rolstoelen. Verder uitstapjes gemaakt richting Italië en Zwitserland.

Gezellige appartementen

Alex kaenen
1-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Altijd weer leuk en goed om er te zijn

Prima hotel.

canieuwenburg
23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi hotel en de appartementen zijn ruim, prima bedden. Eten beneden in het restaurant is heel goed. Leuke bar om 'savonds te zitten. Eigenaars zijn vriendelijk.

prachtig uitzicht

Fam Doesburg
31-7-2011

Een leuk hotel met een lekker zwembad. Prachtig uitzicht, mooie kamers, heerlijk ontbijt. De familie Kathrein zijn heel lieve mensen die oog hebben voor hun gasten.

prachtig uitzicht

Ivo en Niek
13-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze zomer zijn vader en zoon (10 jr) een aantal dagen bij Hotel Asters in Fiss geweest. De afgelopen tien winters en vier zomers zijn we in Fiss geweest dus we hadden goed vergelijkingsmateriaal. In de zomermaanden is de ligging top, prachtig uitzicht en de wandelpaden eindigen redelijk in de buurt. Wandelen in Fiss is super. De kamers zijn ruim en netjes, ontbijt is top en de service van de familie Kathrein is zeer goed en vriendelijk. Bij het hotel hoort het gezellige restaurant Fassl, het eten is prima maar niet goedkoop. Uniek is het zwembad want op zeer warme dagen is het heerlijk om nog even een goede plons te maken.

In het hotel zijn weinig kinderfaciliteiten maar direct voor de deur ligt een grote speeltuin en je kan gebruik maken van de paarden van de bijbehorende boerderij van de vader van de eigenaar.

Kortom, een prima hotel met een zeer vriendelijke service !!!

Voor herhaling vatbaar

Smulders
24-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Aster's ligt heel mooi. Vanaf het balkon heb je een schitterend uitzicht over het hele dal en pistes. De Familie Kathrein is super vriendelijk en hebben iedere dag belangstelling naar je activiteiten van die dag. Het personeel is ook heel aardig.

Echt een aanrader.

Goede keus!

Harmml
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prettig en schoon hotel! Het eten in het restaurant is heerlijk met een gezellige bar erbij. Een aanrader in Fiss!

2008

Super

Bert Verofstad
8-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij bezochten dit hotel in 2007 en 2008 en de vriendelijkheid en gemoedelijkheid komen je spontaan tegemoet, het eten is voortreffelijk en de service is compleet. Een minpuntje is 's maandags is het restaurant gesloten.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest. In 1 woord super. Het avondeten is elke avond weer een feest. Familie Kathrein doet er echt alles aan om het naar je zin te maken. In juni gaan we weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asters in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.