Appartement Apart Auriga

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Apart Auriga

• 9Annemiek18-08-2016

Super appartement !

Super mooi appartement met 2 slaapkamers en badkamers (Widder). Niks op aan te merken, het is altijd weer heerlijk om hier te verblijven.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Mireille08-08-2016

Zeer mooi appartement

Zeer net en modern ingericht appartement. Gastvrouw zeer vriendelijk. Ligging ideaal. Wij waren op doorreis naar Italië maar hebben ons hier 2 dagen uit-stand vermaakt. We kregen de sommerpass erbij. Erg tevreden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Winter urlaub Apart auriga29-12-2015

Winterurlaub

Wij hebben een heerlijke week, met ons gezin van 6 personen, doorgebracht in Apart Auriga. Het appartement is modern ingericht met 2 badkamers en 2 slaapkamers en een slaapbank in het woongedeelte. De bedden zijn zeer comfortabel en ook de slaapbank heeft een goed matras. Er waren voldoende handdoeken aanwezig en deze werden zelfs halfweg de week gewisseld. Het hele gebouw is efficiënt ingericht en er is zelfs een lift aanwezig. De Wellness is super en erg relaxed na een dagje skiën. Ook daar zijn voldoende handdoeken aanwezig. Jammer dat de wifi niet gratis is. De ligging was voor ons ook perfect, omdat het slechts 5 minuten lopen was naar de dichtstbijzijnde skilift. en vanaf het balkon (zonzijde) schitterend uitzicht op de bergen. Kortom, we hebben genoten en hopen er volgend jaar weer te mogen verblijven.

Fam. van der Schoot

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Fam. Van Ginkel11-08-2014

Super mooi en schoon appartement

Een heel mooi en uitgebreid appartement. Nette badkamer volledige inrichting keuken. Erg mooi uitzicht vanaf het balkon. Kortom een absolute aanrader. Erg netjes hoe je word geholpen vriendelijke mevrouw. Alles is heel netjes geregeld ook via de mail. Helemaal top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9W.van der Lei16-03-2014

Schot in de roos

Super appartement. Mooie kamers. Volledig ingericht. Keuken uitgebreider ingericht dan verwacht. Heerlijke douches. Mooie sauna. Personeel zeer prettig. Ligging 10 minuten van de belangrijke gondels. De Waldbahn ligt veel dichterbij, maar voor ons te ver van het appartement om op skischoenen te belopen. Ontbijt precies goed genoeg om de skidag te beginnen. We komen volgend jaar graag weer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Familie Hoogendijk18-08-2013

Fantastisch appartement.

Vrij nieuw en luxe appartement voorzien van alle gemakken zoals meerdere flatscreens,een vaatwasser en een magnetron. Geweldig uitzicht vanaf balkon en voor als we weer in de winter gaan, een paar minuten van de Waldlift. Bedden zijn inderdaad wat hard maar dat mocht de pret niet drukken. Veel parkeerruimte voor de deur en de supermarkt en het kleine centrum zijn goed aan te lopen. Aardige gastvrouw waar we graag nog een keer willen logeren. Conclusie : Top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Fam.Kops22-07-2013

zeer nette appartementen

Afgelopen zomer juli 2013 hebben we op terugreis van Italië dit appartement geboekt. Alles was in een zeer nette staat met 2 kamers en eigen douche en flat screen en ook een Nederlandse zender. Er is ook een ontbijtzaal en sauna wat er zeer netjes uitzag. verder kregen we een sommerkarte waarmee alle gondels gratis waren In Serfaus-Fiss-Ladis. Dit appartement is ons zeer goed bevallen in een heel gezellig dorp. Als je wat slechter ter been bent, dan is het hier wat lastiger lopen omdat je steeds naar boven moet lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Leon en Hannie Wisse10-07-2013

Aanrader!

Compleet nieuw hotel. Heel erg netjes, goed ontbijt. Vriendelijke gastvrouw. Er was op het moment van ons bezoek een dorpsfeest. Erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Fam. Laureijs24-03-2013

Prachtig appartement op 2 minuten van de Waldbaan

De appartementen zien er prachtig uit, zijn zeer luxe ingericht en zijn van alle gemakken voorzien zoals vaatwasser, meerdere toiletten en douches en flatscreens in iedere kamer.

De ligging is ook prima. De Waldbaan bereik je in 2 minuten te voet. Op 5 minuten ligt het centrum. Daarnaast is er veel parkeerruimte voor de deur. Ook de supermarkt is op enkele minuten bereikbaar.

De gastvrouw is erg vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is uitgebreid.

Je ski's kun je gratis in depot plaatsen bij de lift, ook kun je gebruik maken van de verwarmde skiruimte in het gebouw.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Marcel23-02-2013

Mooie nieuwe appartementen.

Mooi nieuwe appartamenten complex. Op iedere kamer is een flatscreen aanwezig, en ook de gastvrouw is erg aardig. De appartamenten zijn fantastisch mooi en goed en volledig ingericht. Fiss heeft een mooi skigebied wat voor kinderen helemaal geweldig is met heel veel nederlandse ski leraren.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Appartement Apart Auriga info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad