Appartement Apart Alpenstern

AppartementWeer vandaag15°4°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Apart Alpenstern voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Apart Alpenstern in het Nederlands

Super mooi appartement

Simone
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vriendelijke eigenaars, mooi schoon en net appartement met goede bedden, 2 goede badkamers en uitgebreid keukengerei. Ongeveer 10 min. lopen van de liften. Wij zijn met kinderen in de leeftijd van 9, 13 en 15 geweest en deze zijn echt niet rustig, maar niets van commentaar van de eigenaren gehad. Zeker voor herhaling vatbaar als er tijdens de voorjaarsvakantie weer plek is. Let wel op dat je je schoenen en snowboots niet in het appartement mag uittrekken maar in de hal, neem dus iets van sloffen mee.
  • Ligging t.o.v. pistes6

Op het appartement is niets aan te merken. Het is nieuw en keurig onderhouden. Het is van alle gemakken voorzien. We hebben ondanks discussies met de verhuurder over het niet mogen ontvangen van bezoekers en het commentaar op onze kinderen (veel te veel lawaai op de gang) een prima vakantie gehad. De intolerantie en koppigheid van het jonge verhuurders echtpaar (met twee héle stille kindertjes) was hét minpuntje. Denk wel aan het goed scheiden van afval, dat scheelt een hoop extra kosten.

Conclusie:

Eerlijk is eerlijk, ik kan dit appartement van harte aanbevelen aan mensen zonder kinderen. Rustig gelegen op 10 min. lopen naar de lift, 3 minuten lopen van de supermarkt, royaal van opzet met (avond)zon en dan ook geen gezeur over stampende kindervoeten in de gang, heerlijk !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Alpenstern in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Alpenstern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apart Alpenstern scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.