Géén boekingskosten
OostenrijkTirolFissHotels FissHotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS (gesloten)

Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS (gesloten)

OostenrijkTirolFiss

We hebben de beste aanbieders voor Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS (gesloten) voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 6 reviews
+76/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 10Waardering
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS (gesloten)

• 10Frans Brands31-08-2018

Fenomenaal!

Alpslodge is een firstclass garni-hotel (alleen ontbijt en bar) in de ietwat hogere prijsklasse. Niet te evenaren, fenomenaal ontbijt, prachtige kamers met waanzinnig uitzicht over berggebied. Wie van Welness houdt is hier ook op het goede adres. Geen traditionele Oostenrijkse sfeer, maar een echt design hotel, alles op elkaar afgestemd. Sympatieke eigenaar die 7 dagen in de week, meer dan 12 uur per dag aanwezig is. Vriendelijk personeel die de gast centraal stelt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alexander Walser and the alpslodoge team, Hotelier, 06-11-2018

Dear guests,

we say thank you that you have choosen our stylish hotel-garni for your stay. It was us a pleasure to welcome you and we will hope that we will see you again in Fiss!

Kind regards from Fiss,

your alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS.TEAM

• 10Roos20-08-2017

Super

Heel mooi modern en schoon hotel. Alles super voor elkaar.. Geweldig ontbijt, super uitgebreid. Onze hotelkamer keek uit over de skiliften, erg mooi. Echt een aanrader!

Alexander Walser en team, Hotelier, 21-08-2017

Kind regards from Fiss,

your alpslodge LIFE.STYLE:HOTEL.FISS.TEAM

• 10Marion24-06-2017

Fantastisch hotel op n geweldige locatie

Na een heerlijk ontbijt wandel je naar buiten en sta je gelijk in te genieten van een panoramisch mooi uitzicht. Vervolgens wamdel je even naar de liften en laat je je naar hoger gelegen gebieden brengen. Met nog meer uitzichten. Veel sportgelegenheiden, eten, drinken, genieten en vooral vakantie.

Alexander Walser en team, Hotelier, 27-06-2017

Dear guests,

many thanks for your positive reaction on your stay at our stylish hotel-garni alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS!

It was us pleasure to be your host and your start for your active holiday. We hope that we will welcome you again and remain,

with kind regards from Fiss,

Alexander Walser and the very stylish team of the alpslodge

• 10Wieneke Koek-Mulder25-02-2017

Relaxed verblijf

Trendy sfeervol entree en dito kamers met vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt op prima lokatie. Minpunt:- geen thee maken op kamer, -hotel is 10 jaar oud: alléén duidelijk te merken aan de matrassen en dekbedden: zijn aan vernieuwing toe.

Alexander Walser en team, Hotelier, 28-03-2017

Dear guest,

many thanks for your positive reaction on our Zoover-Site. It was us a pleasure, that you have chhosen our stylish hotel for your holiday in Fiss.

We hope that we will see you again at alpslodge Life.Style.Hotel.Fiss and remain,

with kind regards from Fiss,

Alexander Walser and the alpslodge team

• 10Marcel18-05-2016

Super hotel!! Direct naast de piste, moderne kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en een coole bar!

Alexander Walser en team, Hotelier, 29-11-2016

Beste Marcel,

• 10laslo_brouwer22-03-2016

“Het is hier Fantastisch!”

Het hotel is uitstekend! Perfecte ligging aan de piste!. De inrichting is strak en toch warm. De kamers zijn mooi, heerlijke badkamer en rustig. Een lekker balkon met uitzicht op de piste. Waar je de zon achter de bergen ziet zakken. De lounge bar hangt een prima sfeer met heerlijke muziek. Hier weet Alex elke keer weer een meer dan voortreffelijke cappuccino te maken. Hier wat keuze in Fingerfood zou het nog beter maken. Het ontbijt is ook voortreffelijk. Daarnaast moeten we de Wellness niet vergeten met ook hier het mooie uitzicht. Een heerlijke sauna met ook hier een balkon, lekker om af te koelen. Maar uiteindelijk zijn we hier om te skiën/boarden. Het skigebied is groot en voor iedereen is een piste te vinden. De restaurants en aprés ski zijn prima! Meer dan een aanrader!! (jammer dat je er 's avonds niet kan eten maar heeft ook zijn voordeel dan kom je iig nog even buiten ;-) )

Marjon, Hotelier, 22-06-2016

Geachte heer Brouwer, hartelijk bedankt voor uw positieve reactie op Zoover. We hopen u nogmaals bij ons in hotel te mogen begroeten.

Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS (gesloten) info

• AirconditioningNiet beschikbaar