Appartement Alpina

Fam van Dijk
3-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier in de 3de week van augustus. Alles perfect voor elkaar. Hartelijk welkom bij aankomst door gastvrouw. Parkeren op eigen terrein. Uitleg gehad over mogelijkheden in Fiss, bv over de Super Sommer Card waarmee je kosteloos onbeperkt gebruik kan maken van busdiensten en liften in de zomer. Hele week lekker bezig geweest in de bergen. Aktief maar toch ontspannen. Onze kinderen hebben genoten van alles wat er te doen is. Kortom zowel app Alpina als Fiss absoluut een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Al voor de 7e keer!

Jeroen
4-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijke eigenaren, prachtige appartementen en in de zomer vrij gebruik van de speelmogelijkheden (zwembad, tafeltennistafel, trampoline, schommels en speelgoed) en ligbedden in de tuin. Het huis ligt op loopafstand van de liften en vele restaurants van Fiss en er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Elke ochtend worden de verse broodjes voor de deur gezet (dag ervoor bestellen, zeer ruime keuze) en 2x per week schone handdoeken. De appartementen zijn volledig ingericht en zelfs aan vaatwasblokjes, alufolie, knijpers en dat soort andere zaken waar je anders in de vakantie naar misgrijpt, is gedacht! Wij hebben er meerdere zomer- en wintervakanties doorgebracht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed appartement

familie van zaalen
7-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten in de dependance app Dorfalm. Zeer ruim en pas helemaal verbouwd, enige nadeel dat er een restaurant boven zit waar je 's avonds toch wel last van hebt. (schuiven van de stoelen). Wij gaan daarom dit jaar naar een ander appartement in Fiss. De andere appartementen zijn in het hoofdhuis gelegen, die kun je goed boeken

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpina in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.