Appartement Landhaus Sonnenschein

• Ligging t.o.v. pistes7,0

3 reviews over Appartement Landhaus Sonnenschein in het Nederlands

Volgend jaar weer

jurgen_alessie, 8-12-2011

Afgelopen zomer hebben we bijna 2 weken doorgebracht in Landhaus Sonnenschein. De gastvrijheid van de eigenaren is geweldig (Thnx Heiko en Juliette!). De ruimte van het apprtement dat wij hadden, Tristner was fantastisch. Ruime woonkamer, nette keuken (met vaatwasser en oven!) en mooie slaapkamer. Wanneer je van een mooie bergomgeving houdt en graag wandelt en/of fietst dan zit je in het Zillertal goed. Volgend jaar weer!

Prima appartement

Hanjo, 28-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben hier heerlijk onze kerst skivakantie doorgebracht. de eigenaren Heiko en Juliette (Duits nederlands) zijn buitengewoon gastvrij. het is een heerlijk app de grootste met ruimte voor 6-8personen. prima uitrusting in de keuken en ook Wifi en alle nl tv kanalen. Broodjes service en gratis skitaxi stopt voor de deur. Het app ligt ongeveer een kilometer buiten het dorp en met de skitaxi circa 5-10 minuten tot de lift Finkenberg. Helemaal goed!

Sonnenschein heeft zon in huis

Peter en Emmy, 26-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kleinschalig appartementencmplex met drie appartementen gerund door een Nederlands/Duits echtpaar welke een uitstekend gevoel voor gastvrijheid en service hebben. Broodjes service aan huis. In de winterdag kan de gratis skibus besteld worden voor de deur waardoor de auto kan blijven staan. Zomers centraal gelegen voor diverse wandelingen inn de Zillertaler Alpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Sonnenschein in Finkenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Sonnenschein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Sonnenschein scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.