Hotel Eberl

Hotel Eberl
8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,5

58 reviews over Hotel Eberl in het Nederlands

Hier ga ik geen vrienden heen sturen .

reinder terpstra
13-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Let goed op de eindafrekening, bij mij stonden er 2 drankjes teveel op, vraag naar een kamer in het nw. deel. vriendelijk te hardwerkend personeel , ontbijt was goed maar er waren teveel vliegen die de kaas en vleesschotels bedekten. avond eten , neem voldoende van de salade buffet, de rest is magertjes. kamer was aan de wegzijde, zwaar verkeer begint al vroeg in demorgen. zwembad ga om 11.30 uur want dan is het rustig, als er 4 in zijn dan is het al druk in het badje.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima hotel, Top

Frank
15-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Eberl is een behoorlijk groot hotel kwam ik achter. Wij waren er in Juni, dus was het niet erg druk in het hotel. De kamer was aan de voorzijde (oude gedeelte) met een balkon met een mooi uitzicht. Minpunt is het geluidsoverlast van het vele langsrijdende verkeer. Onze kamer (215) alsmede het gehele hotel wel erg oudbollig maar daar moet je doorheen prikken. Alles is schoon en netjes, bedden in orde en echt een Tiroler style. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Genoeg gratis parkeerplek (juni) en de ligging is centraal dus met de auto is alles goed te bereiken. Ontbijt buffet normaal en niet erg overdreven, goed genoeg voor ons, alleen keus uit scrambled egg. Half pension keus uit meerdere maaltijden wat erg goed en lekker was (3-gangen) Finkenberg zelf is niets te beleven behalve dat de skilift op loopafstand is naar De Finkenberger Almbahn. Kortom een prima hotel, top.

Gereisd Met partner in juni 2019

Steeds opnieuw bezoeken

Rumen Lambert
1-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Unieke ligging voor alle uitstappen in het Zillertal en zeker het Tuxertal. Vlak bij diverse kabelbanen. Het hotel bestaat uit een oud gedeelte in typische Tiroler stijl en een nieuw gedeelte met moderne uitrusting. Een prachtig zwembad en sauna gedeelte maken je verblijf aangenaam. Het ontbijt en avondmaal zijn van uitstekende kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en alle vragen worden in de mate van mogelijkheid opgelost voor U.

D-reizen

Prachtige uitvalbasis en goed hotel.

Rumen Lambert
7-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan dit jaar eind augustus voor de zevende keer naar hotel Eberl. Wij kiezen steeds voor het oude gedeelte van het hotel en begrijp vele mensen niet wat ze op de kamer hebben op te merken. Inderdaad een kleine badkamer en een wat verouderde inrichting, maar dit is in vele gevallen de Tiroler inrichting van vroeger. Wil je een grotere en modernere kamer dan moet je voor het nieuwe gedeelte kiezen. Je betaald meer, maar je krijgt hetzelfde eten (top) in het restaurant. Ook de overige faciliteiten zijn voor iedereen hetzelfde. Iemand die van wandelen houd zit toch niet de hele dag op de kamer, enkel om te slapen.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Niet geweldig!

Christine
18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De kamer kan echt niet meer. interieur uit de seventies en badkamer echt belachelijk met die bruine bloemetjes tegels. wel leuk balkon en het eten is fantastisch!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prijs kwaliteit zeer aangenaam

Martijn van Dolder
15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eerste klas keuken, prima bediening, complete spa (gratis) en ik had goed contact met de eigenaren.

Wij hadden een kamer in het oude gedeelte echter zijn de kamers hier nu wel gerenoveerd. Goede matrassen en een prima Badkamer. WC niet al te groot echter waarom zou den we een grote WC nodig hebben.Televisie wat oud maar werkte verder prima. Wifi gratis aanwezig echter niet altijd stabiel. Ski ruimte was prima met verwarming voor de schoenen. Mocht gratis mijn Elektrische auto bij hun laden.

Voor mij geld dat de prijs kwaliteit zeer goed was.

De ligging is prima. Ski bus halte is praktisch voor de deur. ongeveer 15 meter lopen. En de bus is binnen 5 minuten bij de Lift. Skihuur direct tegenover het Hotel. Supermark ongeveer 800 meter wandelen bergop.

Wanneer wij weer naar in dit gebied gaan skiën dan nemen wij zeker weer dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Gemoedelijk Oostenrijks hotel met lekkere keuken

K.dH.
1-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed gelegen tov de pistes. Er stopt een busje dat je in enkele min nr de skilift brengt. Materiaal/lessen kan je huren tgo het hotel. Het hotel heeft een eigen verwarmde bergruimte. Onze kamers lagen in het oude gedeelte. Op het eerste gezicht badkamer verouderd maar eigenlijk heeft dat verder niet meer gestoord. Ze waren zeer comfortabel, zeer ruim en proper onderhouden. Sterke punten van het hotel zijn de zéééér lekkere keuken. Het saunacomplex met zwembad is ook zeer aangenaam. Badjas en slofjes liggen op de kamer. We hadden ook een topbediening aan tafel (Martin). Op basis van de beoordelingen hadden we een beetje schrik maar we overwegen zelfs om terug te gaan omdat het totale plaatje (hotel; skigebied) echt goed was voor deze prijs. Wij vonden ook de bar 's avonds zeer gezellig( met dank aan Jitka en Willy). Als we dan enkele minder positieve puntjes moeten opnoemen. Er mag idd gerookt worden aan de bar, sommige kamers te warm. Geen speelkamer/ruimte voor de kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Zeker voor herhaling vatbaat

Els
3-8-2014

Mooi hotel, goed verzorgd, mooie omgeving, goede uitvalbasis. Personeel vriendelijk en behulpzaam, uitbaatster heeft spijtig een te dikke nek! Kwaliteit van het eten is zeker ok en afwisselend. Kamers worden iedere dag schoongemaakt, dagelijks verse handdoeken.

Gereisd Met partner in juli 2014

"Vliegensvlug" naar huis

Volkswagenrijder
2-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

In juli hebben wij 4 nachten in dit hotel overnacht. Gelijk bij binnenkomst viel ons de in groot getale aanwezige vliegen op. Door de niet sympathieke eigenaresse werd ons verteld dat dit met het jaargetijde te maken had. Echter was deze vliegenplaag alleen merkbaar in het restaurant en op hun terras. Omliggende restaurants/ omgeving hadden hier op wonderbaarlijke wijze ,waarschijnlijk, geen last van........ Personeel deed geen enkele moeite om de vliegen buiten de deur te houden. Vliegen vlogen je om je oren tijdens het eten. Saladebuffet zat onder de vliegen. Overdag en 's avond stonden vrijwel alle deuren en ramen open. Ook de onvriendelijkheid van een groot deel van het personeel is voor ons een reden om niet meer terug te keren naar dit hotel. Met name het personeel wat het ontbijt serveerde was totaal niet klantgericht. Je krijgt het gevoel dat je totaal niet 'welkom' bent!! Voor ons zat er na die vijf dagen maar 1 ding op; 'vliegensvlug' naar huis!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

ongelooflijk maar waar

familie teughels
10-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden deze vakantie geboekt via thomas cook één jaar op voorhand. In de brochure zag er alles super goed uit, mooie kamers voor een goede prijs. We hadden geboekt voor 19 personen( 5 families). tot de dag van aankomst. Toen we onze kamer te zien kregen wisten we niet wat we zagen.In de brochure staan alleen de kamers van het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamers waren goed voor 2 personen maar niet voor 5. Ze waren verouderd en vuil. In de tv kon je uw naam schrijven. De hotel eigenares is zeer onvriendelijk en onbeschoft. Zit heel de dag aan de drank in de bar met vrienden. Gelukkig waren er twee vriendelijke garcons . Een ervan is nu onlangs opgestapt. Het eten is wel super lekker en uitgebreid.Mooi zwembad en welness.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eberl in Finkenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eberl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.