Vakantiehuis Waldhof

A Dorregeest
28-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigen mening geven is belangrijk ieder kan daarin verschillen dit is wel een aanrader

2007

een prima vakantie woning

BW Nijhuis
23-8-2007

een prima vakantie woning. Ruim en rustig. prachteige wandelgebieden en erg vriendelijke beheerders. Prachtige omgeving met in directe omgeving winkels, zwembaden, enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Waldhof in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.