Appartement Trixl

Appartement
Appartement Trixl

• Ligging t.o.v. pistes8,9

8 reviews over Appartement Trixl in het Nederlands

Een winterthuis ver van huis

C. Verhoeven
18-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooi en ruim appartement op een gezellige plek in het mooie familievriendelijke fieberbrunn

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch verblijf, met recht " chic"

Carina
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven een week in appartement Chic 1. Met recht heet dit chic. Ruim appartement en heel stijlvol ingericht. 2 mooie slaapkamers met eigen badkamer met regen douche. Fantastische bedden, nog nooit zo lekker geslapen op vakantie! Je wilt gewoon niet opstaan. Goede oven en magnetron in de keuken. Alles schoon en netjes. Auto voor de deur te parkeren. Lieve eigenaresse.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig appartement met twee slaapkamers

Tineke Sieval
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fieberbrunn is een klein dorpje waar alle benodigde winkels aanwezig zijn en je ook prima uit eten kan gaan. Het appartement was fantastisch met twee badkamers, geweldige bedden en een zeer complete keuken, zeer modern en aangenaam ingericht.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Ideaal verblijf voor wintersport

Tim
20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 4 personen een week verbleven in een van de nieuwe appartementen. Prachtig modern en ruim ingericht en van veel gemak voorzien. Lekker centraal in het dorp om 's morgens vers brood te halen en slechts twee minuten rijden naar de skipiste van Fieberbrunn, welke sinds kort aansluiting heeft met het gebied van Saalbach Hinterglemm. Wij kregen waar voor ons geld en dus zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Perfect, zeer compleet appartement!

Familie Beukenkamp
18-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer ruim appartement, in zijstraatje van de Dorpsstraat. Bakker, bank en restaurants op loopafstand. 5 min met auto naar skigebied. Appartement is zeer compleet. Bedden/dekbedden zijn goed. Wasmachine aanwezig! Eigenaren heel aardig en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Het is hier geweldig!

Anne
28-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke rustige plek en toch midden in het dorp. Centraal gelegen en dicht bij de pistes. In de zomer kun je er heerlijk wandelen. Appartement is van alle gemakken voorzien. Fam. Trixl is uiterst gastvrij en vriendelijk. Niets is te gek! In een woord: Fantastisch.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

ruime appartement midden in centrum

Frank
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

De aardige en gastvrije Fam.Trixl heeft 3 ruime en gezellige appartementen in het centrum van fieberbrunn. Ze liggen achter het huis van de eigenaar. In de tuin zijn diverse speeltoestellen en een klein zwembad. Ieder appartement heeft een eigen parkeerpaats. Als je naar voren loopt kom je direkt in het centrum van dit dorpje met daarin diverse shops en restaurants. Het appartment is ruim van opzet en ideaal voor 5 personen (7 max). Alles is gelijkvloers. Keuken heeft alle voorzieningen. Kamer mer gezellige eethoek. Badkamer heeft 2 wastafel en douche (beetje kleiner). Elke morgen stapten we, in de op 10 meter van ons appartement geparkeerde auto en waren binnen 2 minuten aan de skipiste van Fieberbrunn, waar je perfect geprepareerede piste vindt (in totaal 33 km) met gezellige restaurants (voor tussen de middag is 4S een aanrader). Voor ons een goede vakantie en genoeg redenen om voor komend jaar weer vast te leggen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend appartement

fam met jonge kinderen
11-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartement gehuurd in aug. Het appartement is uitstekend verzorgd met alles erop en eraan, van afwas en wasmachine tot "regendouche". Omdat alle appartementen op de begane grond liggen is het ideaal met kinderen. In de ochtend de deur open en hup de grote tuin in met allerlei speeltoestellen e.d.

Al met al een absolute aanrader waar we zeker niet voor de laatste keer zijn geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trixl in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trixl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.