Appartement Sonntal

Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-2°-12°
Appartement Sonntal
7,5

• Ligging t.o.v. pistes3,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sonntal voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes6

In januari 2016 verbleven wij met 4 personen in een appartement van Sonntal. Het appartement is echt Oostenrijks ingericht, een beetje oubollig maar wel schoon!

De grootte van het appartement viel ons erg mee. Het 4 persoonsappartement had 2 badkamers en als de bedbank was uitgeklapt was er nog voldoende zitruimte elders.

Pluspunt is dat je gratis van de wellness faciliteiten van het hotel gebruik mocht maken. Dit zat aan de overkant van de weg en bestond uit een sauna en stoomcabine. Zag er keurig uit!

Het eten in het hotel was ook prima en betaalbaar, erg fijn wanneer je zelf geen zin had om te koken.

Achter het appartement eindigt een rodelbaan. Erg leuk om te doen! Bij het restaurant bovenaan de rodelbaan kun je voor een paar euro sleetjes huren.

Met de auto of skibus was je vrij snel bij de skiliften in Fieberbrunn.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

2 reviews over Appartement Sonntal in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes6

Met de auto of skibus was je vrij snel bij de skiliften in Fieberbrunn.

2008

App

Norbert
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

App. Sonntal hoort bij hotel Obermaier.

wij hadden een 6 persoons appartement geboekt en de ruimte viel niet tegen. rustige ligging; mooi uitzicht. interieur beetje oubollig. jammer dat er maar 1 toilet was (in de badkamer); met zes man kan dat nog wel 'ns spitsuur geven.

nadeel was de afstand naar de piste's, waardoor je moest terugvallen op bus - of eigen vervoer ernaar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonntal in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonntal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.