Hotel Sonne

7,4

• Ligging t.o.v. pistes7,1

4 reviews over Hotel Sonne in het Nederlands

Goed hotel voor één kort verblijf

Ruud Sanders
19-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel is wat gedateerd maar licht vrij dicht bij het cetrum Kamers zijn zeer schoon maar het bed was geen toppertje het kraakte bij de geringste bewegingen is niet goed voor je nachtrust Het ontbijt ziet er goed uit alles lekker vers en je kunt alles bij bestellen. We zijn hier geweest in oktober voor 4 dagen .

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig pension

E.S.
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super goed pension. Geweldig service. Het zag er veel beter uit dan op de foto's!

De kamers hebben een flat screen tv met sport 1.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in februari 2011
2008

T

trees wilbrink
2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

T.v.kamer was niet te gebruiken vanwege veel rook. Zou rookvrij moeten zijn. Verwarming viel 2x uit. Bij aankomst was niemand aanwezig, waardoor je in het donker naar je kamer moest zoeken.

Gereisd Met partner in december 2007

2007

Prima frühstückhotel

P. van Cauteren
13-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima frühstückhotel. Fijne, rustige kamers, altijd warme douches, goed maar sober ontbijt, flexibele en klantvriendelijke gastvrouw. De gratis skibus stopt voor de deur. Op loopafstand van de restaurants en het dorpscentrum.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.