Hotel Schloss Rosenegg

• Sauna
Tonen op kaart

166 reviews over Hotel Schloss Rosenegg

• 9Eric14-02-2020

Afgelopen week een wintersport verblijf gehad met vrienden in dit bijzondere hotel. Zeer gastvrij en heerlijk ontbijt en avondbuffet. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Suzanne, Eric, Margret & Menno14-02-2020

Fantastische week in schloss Rosenegg

Wij verbleven in februari 2020 een week in Schloss Rosenegg en waren aangenaam verrast door dit bijzondere hotel. De kamers zijn ruim, schoon en prima in orde. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet alles om het je zo aangenaam mogelijk te maken. En dan het eten..... in één woord fantastisch! Zeer gevarieerd, lekker, buffet wordt continue aangevuld. Alles is vers. Iedere dag een specialiteit van de chef die dit met passie voor je bereidt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Lisette en Semmy26-03-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij verbleven heel recent voor de eerste keer in dit hotel en waren zeer tevreden. Ondanks dat wij in een kamer verbleven in het oude gedeelte (iets wat gedateerd) vonden wij de (toren)kamer netjes, schoon en ruim. De kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt en avondeten is in buffetvorm, smaakte ons goed en was er elke dag genoeg variatie en nieuwe gerechten. Geen gebruik gemaakt van het zwembad en sauna, maar zagen er goed uit. Badjassen en badlakens zijn kosteloos bij de receptie af te halen voor gebruik. De auto kon onder het hotel in de garage kosteloos worden geparkeerd. Wij reden met de auto naar de Fieberbrunn Bergbahnen in nog geen 10 minuten vanaf het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. In eerste instantie lijkt het hotel een doolhof, maar na een dag weet je de weg. Wij vinden dit hotel een aanrader en zouden hier opnieuw boeken als wij naar dit gebied zouden gaan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Familie De Bisschop17-03-2019

Zeer goed

Eerste keer in dit hotel en we vinden het echt goed. Nette en ruime kamers, vriendelijk personeel , eten in buffetvorm maar voor elk wat wils en constant aangevuld. Wij gaan graag vroeg op de skipiste dus zeker aangenaam dat je al om 7u30 kan ontbijten. Je auto staat in de garage van het hotel wat ook praktisch is . Wij overwegen om volgend jaar terug te gaan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    9Karin19-02-2018

Sfeervol hotel, lekker eten!

Vorig jaar zijn wij voor de eerste keer in dit hotel geweest. Het hotel was toen net overgenomen door Italianen en er waren echt wel verbeterpunten. Nou, daar hebben ze aan gewerkt! Alles was prima geregeld, vanaf het begin tot het eind! Eten was wederom fantastisch. Wij begrijpen de opmerkingen over het eten echt niet. Zowel het ontbijt als de lunch waren in buffetvorm. Heerlijk en vooral ook gevarieerd. Alles werd continue aangevuld. De kamers zijn misschien wat gedateerd, maar de schoonmaak en de sfeer zijn uitstekend. Al het personeel is ook erg vriendelijk. Iedereen zegt je gedag. Wat ons betreft is het echt een aanrader. De enige aanmerking is de wifi. De helft van de tijd functioneerde het niet. Dat was wel jammer. Maar dat is dan ook echt de enige aanmerking.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

7jan mulder12-09-2017

niet heel slecht maar ook niet heel goed,beetje ge

opvang bij receptie was erg goed,hotel is beetje doolhof maar werd tot aan de kamer gebracht,kamer netjes,eten savonds onder de maat ,vlees was erg taai.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Iefke dB06-09-2017

Prima hotel.

Wij kwamen in dit hotel terecht door de "Alpen & Garda autoreis" van touroperator. De eerdere beoordelingen van dit hotel op zowel Zoover waren zeker niet positief. Echter hebben wij gemerkt dat Schloss Rosenegg zich zeker aan het verbeteren is. Wij kregen een erg vriendelijk en warm welkom met een welkomsdrankje naar keuze. De kamer was een stukje lopen door de gangen van het leuke, oude slot. Het was een behoorlijk gedateerde maar absoluut schone kamer. De bedden waren erg hard helaas. Maar dat kan een ander misschien als prettig ervaren. Het dinerbuffet was vers, warm en prima. Niet heel uitgebreid. Evenals het ontbijt. Gewoon prima, niks spectaculairs. Maar zeker niet slecht, zoals anderen eerder beoordeelden. Al met al een prima verblijf voor 4 dagen. Een oud, groot, schoon kasteelhotel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 6Riecky14-08-2017

Kan beter

Mooi hotel je hebt echt het gevoel dat je in een kasteel bent.Ontbijt was goed.Maar warm eten liet te wensen over.Wij hadden een mooie en ruime kamer.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Els heezemans12-08-2017

Goed gemoedelijk hotel

Mooi karakteristiek hotel met echt kasteelkarakter. Ondanks grootte toch intieme sfeer. Zowel binnen als buiten leuke plekjes om iets voor jezelf te doen. Personeel vriendelijk. Ontbijtbuffet uitgebreid en ruim voldoende bevoorraad. Diner eenvoudig maar goed. Via touroperator geboekt. Kamer op 4 e verdieping toegewezen gekregen. Was onder schuin dak dus erg warm zonder airco. Wifi niet optimaal. Zwembad heerlijk, overal 1.40 diep en daarom geen kinderspeelbad maar echt ontspannend.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6A02-07-2017

Mooie locatie

Mooi hotel al is het een en ander wel aan vernieuwing toe. Sinds het overgenomen is door Italianen erg achteruit gegaan. Veel te weinig personeel. Als je wat later ging eten moest je eerst n tafel schoonmaken voordat je kon zitten , was het meeste eten al op en werd niet goed aangevuld. Kamer ok. Veel ellende gehad met de rekening van de bar omdat er nog n familie was met dezelfde naam en hun maar bleven volhouden dat er maar 1 familie was met die naam. Heel jammer omdat we er al vaker waren geweest en toen wel heel tevreden waren

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

1 tip over Hotel Schloss Rosenegg

• Quark, 02-07-2015

Gratis reizen met de bus op vertoon van je gasten pas binnen het dal. Aanrader het stadje Sint Johan in Tirol op 9 km van Fieberbrunn te bereiken met bus (niet gratis) en trein.

1 vraag over Hotel Schloss Rosenegg

• Rene, 14-02-2011

Goedendag,

Wij gaan met ons gezin deze maand naar Rosenegg. Nu las ik dat er wifi aanwezig is. Mijn vraag is of er wifi aanwezig is in het appartement.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

René.

niet aan beginnen, 10-07-2012

wel of geen wifi zou niet de vraag moeten zijn. eerder vragen of het schoon etc is. en dat is het niet. het is er ronduit smerig. wij hebben van de reisorganisatie zelfs geld terug gekregen, omdat het geheel niet aan de eisen voldeed.

Julius Polak, 29-03-2012

Helemaal op de bovenste verdieping kan het zijn dat het bereik wat minder is verder is er door het hele complex wifi. Julius Polak

Hotel Schloss Rosenegg info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages