Appartement Joel

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag-3°-10°

• Ligging t.o.v. pistes3,0

We hebben een aantal aanbieders voor Joel voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Joel in het Nederlands

mooie schone appartementen

A. Derksen
13-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Deze tegen de berg gelegen appartementen hebben een geweldig uitzicht.De service is prima elke dag schone handdoeken ,gratis sauna ,vrij gebruik van het gezellige heksenhuis. Wij zijn er 3 jaar achter elkaar geweest in de crocusvakantie.

Bij sneeuwval echter alleen te bereiken met 4 weeldrive auto of sneeuwkettingen bij 2 weeldrive auto!

De bedden zijn uitstekend en er is altijd warm water om te douchen.

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Joel in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Joel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.