Appartement Haus Martina

Weer vandaag7°-4°
Appartement Haus Martina

• Ligging t.o.v. pistes7,5

21 reviews over Appartement Haus Martina in het Nederlands

Echt een perfect appartement!

Peter van Lingen
24-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Martina is een prima appartement met een adembenemend uitzicht. De appartementen zijn voorzien van alle gemakken, tot aan een vaatwasmachine toe. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Kortom een echte aanrader.

Reuze bestemming ga steeds terug

Teunissen Nelly
13-6-2014

Volledig uitgerust veel wisselbank de was

Een prachtig uitzicht de bergen het groen en de mooie tuin

Een rustgevende omgeving met een bevolking die alle vakantie gangers spontaan groeten

De prijzen zijn zeer demokratisch

En als goede verzorging elke dag verse broodjes vroeg geleverd

Top appartement

frans
24-8-2013

Mooi karakteristiek tiroler huis. Compleet appartement met alle luxe. Heerlijke bedden, veel ruimte. Eigenaresse is een lieve verzorgende vrouw. Doet echt moeite voor haar gasten. Elke morgen verse broodjes. We zijn over heel de wereld geweest maar zelden zo'n goed verzorgt en leuk appartement gehad. Volgend jaar weer

top appartement

bart.duijn
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeer goed voor elkaar alles is aanwezig zeer gezellige eigenaresse

alles was top 1 maal geweest en je blijf terug komen

goed appartemet

wim
4-9-2012

zijn er twee keer geweest eerst met mijn ouders voor een jaar of 7 terug en afgelopen week van 26-2012 tot 1-9-2012 en weer zeer goede service gehad en weer geen klagen moesten ff in een ander app maar de volgende dag in het afgesproken app met 4 mensen

geen klagen

Heel mooi uitzicht

Mart
2-9-2012

Deze accomodatie is perfect vooral apart.6 voor 2 personen.

Het is gewoon weg perfect ingericht.Goede meubels en een heel goed bed.

Het balkon ligt zo dat je een heel mooi uitzicht heb op de bergen.

En het huis ligt heerlijk op een rustige locatie.

Alleen wel vrij hoog.Maar ja daar voor hadden we wel broodjes service.

Heel goed geregeld klasse Harma.

Fantastische plek

Ingrid Kuiper
20-8-2012

Mooi appartement, van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht vanaf terras en veel te doen in de omgeving. Wij zijn er met onze 2 jongens (11 en 12 jaar oud) geweest van 4 t/m 18 aug. Veel gelopen in de bergen, wij hadden een kitzbühler zomerpas gekocht en zijn met veel liften de bergen in geweest.. Bij het appartement was er voor de jongens ook genoeg te doen, er was een trampoline en een voetbaltafel waar ze op gespeeld hebben. Om de 4 dagen werd het bad en keukenlinnen vervangen. Er stond dan een wasmand met schone spullen voor de deur. Erg luxe, geweldig. Wij hebben er enorm genoten, het was zeer de moeite waard.

Ons eerste bezoek aan Tirol in de zomer is ons prima bevallen. Haus Martina was voor ons de perfecte locatie. Het appartement (souterrain) waarin wij verbleven was erg ruim voor 4 personen, was zeer volledig ingericht en beschikte over een opmerkelijk groot keukeninventaris.

De Nederlandse eigenaresse is erg gastvrij en behulpzaam.

Onze dochters van 10 en 13 hebben zich er ook prima vermaakt. Zowel in en om het appartement als in de omgeving. Zo is er een prachtig zwembad op loopafstand.

een aanrader

Warzecha-Huybrechts
3-8-2010

Wij voelden ons in Haus Martina onmiddellijk thuis: warme ontvangst, een appartement met alles erop en eraan. Wie zegt dat het meubilair er verouderd is, kent Oostenrijk niet! Wij hadden een fijn terras en genoten 's morgens van de lekkere broodjes. Het uiticht was prachtig en de plek erg rustgevend. Via satteliet konden we ook het nieuws uit eigen land blijven volgen. We voelden er ons echt thuis! Het is een uitvalsbasis voor fijne wandelingen en uitstappen naar enkele steden.

We komen nog terug!

Meer dan geweldig

Fam. Van Hirtum
3-8-2010

Wij hebben méér dan genoten in en van ons appartement. Zeer ruim, schitterend uitzicht, schoon en echt alles was aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Wij waren er in ieder geval diep van onder de indruk. Ook de verhouding van prijs/kwaliteit is perfect. Zeker als je ziet wat je ervoor terug krijgt. De (Nederlandse) eigenaresse is zeer behulpzaam. De ideale ligging van het complex is een goede uitvalsbasis voor veel leuke trips in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Martina in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Martina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.