Appartement Haus den Rappen

Appartement Haus den Rappen
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,8

8 reviews over Appartement Haus den Rappen in het Nederlands

Heerlijk verblijf dicht bij de piste.

Wim, 4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij waren met 7 volwassenen en hebben beide appartementen op de begane grond gehuurd. Heerlijk ruime en sfeervolle woning, goede bedden en een lekker terras in de zon. Nog geen 10 minuten over vlak terrein lopen naar de liften, via de sluiproute door de tuin ;-).

Een aanrader.

Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien

Margreet, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel gezellig appartement van Nederlanders die er zelf ook vaak verblijven. Compleet ingericht, perfecte ligging tov de piste (heel rustig en toch op loopafstand).

Wij gaan volgend jaar voor de vierde keer!

Super!

Steven, 10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben beide appartementen gebruikt. Beide zijn gezellig ingerichte apartementen. Het grote appartement is ruim van opzet met grote hal, grote keuken (waarin alles voorradig is), een zeer lichte woonkamer en goed te verduisteren slaapkamers met goede bedden. Er is speelgoed voor de kinderen en een tuin (in de zon) om in te spelen. Wij liepen in een paar minuten naar de skilift en met voldoende sneeuw kun je vanaf de piste via de parkeerplaats over de wei tot aan het huis skiën. Eén auto kan onder afdak worden geparkeerd. Er is voldoende ruimte voor andere voertuigen. Het kleine appartement is knus en ook van alle gemakken voorzien

Hier staat nu een vast bed hetgeen voor ons prima uitkwam. Skischoenen kun je binnen stallen met verwarmers. Het enige nadeel is dat je ski's buiten en onafgesloten moet stallen of ze bij de lift moet stallen (maar dan kan je niet naar huis skiën). We zouden zo nog een keer boeken. Prijs-kwaliteitverhouding is in orde.

Sfeervolle en complete inrichting

Renske, 6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben afgelopen week genoten van ons verblijf in het mooie appartement! Het huisje was nog fijner dan we verwacht hadden doordat het zo kindvriendelijk is!

We waren verrast dat er een campingbedje, kinderstoel en zoveel speelgoed was. Verder erg leuk ingericht, goed uitgeruste keuken, lekkere bedden en ideale ligging naast de pistes. Wij komen graag een keer terug!

Heerlijk comfortabel Appartement met tuin

Margriet, 31-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben erg genoten van dit complete appartement met heerlijke tuin en terras met prachtig uitzicht, ff heerlijk tot rust thuiskomen en alles keurig geregeld kortom een echte aanrader!

Pas op voor verscholen kosten achteraf

Ruud, 1-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van alle gemakken voorzien en zeer zeker de moeite waard. Het vervelende is wel dat de verhuurders niet eerlijk zijn. Wij huurden dit appartement voor 7 personen. Bij aankomst bleek dat er 1 persoon op de grond kon slapen omdat er maar 6 bedden waren. maar een extra bed was er niet (wel los een matras) Buiten was er een haard met hout opslag wat echt genieten was. Heerlijk haardvuurtje na een dag diehard skiën.. Geweldige tijd. Maar na afloop werd er een rekening gepresenteerd; we hadden de haard niet mogen gebruiken. Er bleek ook nog een dekbed een brandgat te hebben wat ons werd verweten. Wij zijn een groep veteranen die respectvol met deze gehuurde woning zijn omgegaan. De verhuurders hadden bedacht dat Euro 350 borg, gedeeld door 7, een te klein bedrag is om een issue van te maken en dus vonden ze een creatieve manier om hun toch al matige seizoen een beetje extra inkomsten te geven. Prachtig appartement, als je graag extra wilt betalen na afloop, is dit een hele goede keuze.

Top plek

Sharon, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een prachtig mooi pareltje. Eigenlijk willen wij dit plekje niet verder vertrellen omdat wij veelste bang zijn dat die bezet is als wij willen gaan. ;)

Gezellig en fijn appartement. De kinderen hebben zich goed vermaakt in de tuin. Van daaruit ben je overigens zo op de piste.

Het appartement is een grote aanrader als je van knus & gezelligheid houd!

Fantastisch appartement!

Ingrid de Vries, 3-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk, volledig uitgerust appartement, waar je je direct thuis voelt..

Prima rustige ligging met tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus den Rappen in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus den Rappen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus den Rappen scoort een 8.68 uit 10 op basis van 8 reviews.