Camping Comfort Camping Tirol Camp

Tonen op kaart

170 reviews over Camping Comfort Camping Tirol Camp

• 2019
    8-30-12-2019

geen slechte zaken - alles zoals verwacht - rest dus goed, goed goed goed goed

Gereisd in december 2019

• 8-20-12-2019

Wij hebben genoten van de omgeving en zijn zeer te spreken over de behulpzaamheid van het personeel. Goede service!

Gereisd in december 2019

• 7Fam. van der Ven18-08-2019

Mooie camping maar geen topper.

Mooie camping maar je moet geluk hebben met je kampeerplaats. Wij stonden aan de Spielbergallee aan de rand van de camping en in dat gedeelte waren de plaatsen prima (groot). De plaatsen rondom het sanitair gebouw zijn rommelig verdeelt. Al met al hebben wij hier een prima vakantie gehad.

Pluspunten: - mooie ligging - prima uitvalsbasis voor diverse uitstapjes - verse broodjes in campingwinkel - sanitair / douche onder receptie is modern en netjes - restaurant is prima, al kan het bij slecht weer druk zijn waardoor je wat langer moet wachten - overnachtings parkeerplaats met stroom - diervriendelijk, ook rondom de camping

Minpunten; - het sanitair aan de Liftallee gedateerd - geen gras op de staanplaatsen maar grind, haringen zijn haast niet in de grond te krijgen - voor tieners is op de camping niet veel te doen - camping gaat tussen 12.00 / 14.00 dicht, rekening mee houden en auto al buiten de camping parkeren.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Dennis07-08-2019

Redelijk

Er zijn een paar ingredienten die behoren bij een camping:

1. Gras- is er niet je staat op grind
    2. Er in en uit mogen wanneer je wilt overdag - tussen 12 en 14 u gooien ze alles dicht en kun je dus ook niet can de camping. Lekker als je toevallig echt weg moet

Winkel en restaurant zijn redelijk/matig Zwembad is leuk maar niets apart, wel lekker warm. Plaatsen zijn erg klein en zonder kango krijg je er geen haring in Ligging is mooi

Voor ons was dit de lelijkste camping sinds jaren.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6V.d. wel04-08-2019

Helaas, belachelijk duur

Prijs/kwaliteit ruim onvoldoende ! We moesten voor 1 nacht 73 euro aftikken :-S Plaatsen achterin zijn nog redelijk, wij stonden volledig op grind in de warmte. Niet ideaal. Zwembad is leuk maar te klein voor deze camping. Sanitair en restaurant zijn prima. Voor ons was dit de eerste en de laatste keer helaas.

• 8anoniem26-07-2019

Slechte wifi

Leuke camping, let op: WiFi superslecht !!!

• 9Staat v/h sanitair

• 8anoniem29-06-2019

mooie luxe camping wel aan de prijs maar door de ACSI kaart te betalen. Wij hadden een plaats met prive sanitair de luxe en dat was geweldig, restaurant is matig en wat afhalen is slecht, het eten wordt bij elkaar in een zak gepropt. verder een prima camping mooi gelegen. komen hier graag nog een keertje terug.

Gereisd in juni 2019

• 6Geen camping voor ons27-03-2019

Voor ons Nooit meer

Dit is geen wintersport camping voor ons, het sanitair is en blijft "vies", wordt niet goed schoon gemaakt en de zilvervisjes lopen in de wasbak en over de vloer, Naar het zwembad is het eerst zoeken, daar is geen omkleed ruimte, wil je 'smorgens brood moet je vroeg zijn anders heb je alleen een keizerbroodje, het wordt niet aangevuld en doe je een bestelling voor de volgende dag is dat zelfs niet aanwezig. De plaatsen zijn erg klein je kunt je caravan maar op een manier zetten wil je je auto nog kwijt kunnen, daarbij stonden we tot halverwege de wielen in de modder en egalisatie was niet mogelijk, daarbij moesten we iedere dag door het water en de modder het straatje uit. Je kunt dan wel aan de piste staan maar tot laat in de avond hoor je de machines voor het prepareren van de piste, het is dus ook geen rustige camping. Het enige positieve van dit schrijven is dat het technisch personeel alles in goede banen probeert te leiden.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 10...11-02-2019

Tot volgend jaar maar kan ook al met de komende ooster zijn !!!!!!!

Gereisd in januari 2019

• 2018
    8Corrie Tilstra10-09-2018

Fantastische camping. We komen zeker nog een keer.

Mooie ruime plaatsen. Sanitair is netjes en schoon. De stroomkastjes voor de hoger gelegen plaatsen zijn lastig te bereiken. Je moet naar beneden klauteren om de stekker er in te steken. Groot nadeel: Hondenbezitters laten hun honden uit op de camping en laten ze vaak los lopen. Ideaal: er is een pinautomaat op de camping. Wasmachines zijn wel behoorlijk gedateerd, maar werken prima. Mooi zwembad en er is een gezellig restaurant. Mooi speeltuintje voor de kleintjes. Goede broodjes service. Vriendelijke bediening. Ook super: de gondel is naast de camping. Nadeel: Internet zou gratis moeten zijn. Het is best een dure camping, dan mag je ook wat verwachten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

7 tips over Camping Comfort Camping Tirol Camp

• Nelleke, 26-09-2013

Koop en Kitzbuhler Alpen Card, hiermee kun je ook buiten het Pillerseetal bergbanen gebruiken.

• saskia2112, 06-08-2013

als je met kinderen met de kabelbaan gaat is er veel te doen, klimmen tussen de bomen, speurtocht en een échte roddelbaan. Ook voor de inwendige mens is er iets te eten en te drinken. Bestek staat al op tafel, aanschuiven maar.

• joh veenstra, 08-04-2013

winter is er in de beurt roddelbaan skischool mooie restaurants lekker wandelen

3 vragen over Camping Comfort Camping Tirol Camp

• L. van Buren, 25-01-2018

reserveren

Graag zou ik info willen krijgen over een verblijf op uw camping. Misschien een brochure opgestuurd krijgen of een prijslijst. Het gaat over een periode vanaf 10 maart en dan voor twee weken.

Alvast bedankt

• Karlijn, 28-07-2017

sanitair

Is het sanitair bij de receptie tegen aparte betaling? Aangezien het andere sanitair gebouw aanzienlijk minder luxe is.

Marjolein, 05-11-2017

Het sanitair bij de receptie is fantastisch en gewoon vrij te gebruiken. De naastgelegen sauna/welness etc. is wel tegen betaling.

• Bert-Jan, 18-09-2013

Gras of stenen?

Wie kan mij meer vertellen over de bodembedekking op Tirol Camp op de staanplaatsen? Ook nog gras of alleen maar stenen?

Harry en Mayke Rooijakkers, 11-07-2014

Wij hadden een plaats die behoorlijk recht was met gras en wat steengruis. Je moet wel opletten, de plaatsen schelen best veel en als je dan veel plaats nodig hebt, kun je het beter even goed bekijken. Het zijn wel mooie plaatsen en de camping is echt top

Camping Comfort Camping Tirol Camp info

• Aantal sterrensterstersterster