Appartement Christine

Appartement Christine

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Christine voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Christine in het Nederlands

Mooi appartement op loopafstand van de piste

Janny Hoek
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is zeer geschikt voor twee personen. Het heeft een volledige keukeninrichting, TV en gratis Wifi.

Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Alles modern en schoon.

De piste is op loopafstand, dus de auto hebben we niet gebruikt. Je loopt in ca. 10-15 minuten naar het dorp.

eigenlijk geschikt voor 2 personen

elly en henk arnhem
8-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

app. is smaakvol ingericht en geheel van deze tijd .

alle keukenapparatuur is aanwezig en is prima onderhouden .

attentie : app. is gelegen in de kelderverdieping en is via twee buitentrap-

pen bereikbaar . app. heeft een eigen terras uitlopend vanuit ingang app.

jammer dat terras wordt omzoomd door hoge struiken welke struiken een

panorama naar dal en bergen blokkeren .

huis is gebouwd in een nieuw wijk van fieberbrunn , heeft wel direkte buren.

eigenaresse is (te) hulpvaardig en onderhoudend .

in het dal zijn 2 supermarkten gevestigd , billa en m-preis . loopafstand ongeveer 13 minuten . plaatsje is langgerekt en kent genoeg eet- en drink

gelegenheden . op vertoon van gastenkaart is vervoer met regiobus goed

geregeld. voor kinderen is een zandbakje en trampoline aanwezig .

o.i. is in de winter de skilift lopend een hele opgave , te ver . dit in tegenstelling tot mening van anderen . wij hebben christine bezocht in augustus 2012 en toen scheen de zon uitbundig.

mooi appartement, dichtbij de skipiste

r.binkhorst
24-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

App.Christine is een heel mooi appartment. Wij verbleven er met 3 volwassenen en 1 kind van 8 jaar. De bedden zijn prima. Er zijn 4 slaapplaatsen: 1 twee-persoonsbed op de slaapkamer en een bed/bank in een afsluitbaar deel (dmv schuifwand) in de woonkamer. Een ruime moderne badkamer. De keuken is compleet met magnetron, oven, vaatwasser, keramische kookplaat en koelkast. Er is een internetaansluiting in het appartement (gratis) en tv. De gastvrouw en gastheer zijn heel gastvrij en behulpzaam. Er is een groot grasveld voor de deur, waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, met het aanwezige (buitenspeelgoed). Het appartement is goed bereikbaar en ligt op loopafstand van de skipiste.

We hebben een aantal aanbieders voor Christine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christine in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.