Gasthof Auwirt

Meer gasthof info

25 reviews over Gasthof Auwirt

• 2019
    9Fam B07-03-2019

Heerlijk! Volgend jaar weer!

Accommodatie ziet er keurig uit. Vriendelijke eigenaar en medewerkers, lekker eten en speelhoek voor de kids. Als we voor de kids iets anders wilden dan wat op het menu stond, geen probleem. Kamer heeft een 8, omdat wij aan de voorkant zaten, beetje lawaaiig en auto koplampen schenen wat naar binnen. Bushalte is vlak bij. Wij waren er met rond Kerst en na Kerst was het een stuk drukker in de bus! Er is ook een groot parkeerterrein bij de liften. Zwembad is aan de overkant van de weg, super leuk voor de kids.

Al met al; top! We gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8Arie van Leeuwen20-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Waren met een groep blinden en slechtzienden en begeleiders. Na een wat onwennig begin bleek dit hotel goed in te spelen op onze groep. Goede kamers met voldoende warm water. Bediening stopt om 22:30 uur omdat de baas de volgende dag weer op tijd klaar wil staan voor zijn gasten. Goed verwarmde skiruimte. Skibus halte op 100 mtr. Zwembad en sauna op 200 mtr bij prijs inbegrepen

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

10Patrick Rijkers24-01-2017

Super kleinschalig en perfecte gastheer

Leuk Klein hotel met grote service en gezellige ambiance

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8marcel nijkamp15-10-2012

goede plek, rustig

De accoommodatie is goed te noemen.Leuke sfeer en alles is voorhanden.Openbaar vervoer voor de deur en met de auto is het enkele minuten rijden tot de piste..Goed te doen.Het eten is goed en de bediening is netjes en vriendelijk.Minder vriendelijk vond ik de eindrekening , ha ha ha ha. De prijzen zijn goed van de versnaperingen.( kijk nooit naar de prijzen van de alcohol, want dit kost tijd, en dat gaat van mijn netto drinktijd af.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9De Rooij01-01-2012

Wederom zeer goed

Voor het tweede jaar waren we hier, en het was weer heel leuk om terug te zijn. We werden weer welkom geheten door de eigenaar die er alles aan doet met zijn personeel ,om je een fijne vakantie te geven, De kinderen hebben weer genoten van de ballenbak, biljart en tafelvoetbalspel. Fieberbrunn is ook een goed skigebied voor de kinderen en beginnende skiers, het is er niet te druk en je hebt er leuke pistes. We hebben weer een fantastische week gehad en maken al weer plannen voor volgend jaar,NATUURLIJK weer in Auwirt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 8Fam. Valk20-06-2011

top gasthaus

geweldig gasthaus met een hele goeie gastheer, je hoeft maar wat te vragen en hij regelt alles voor je, gratis wifi in het hotel heeeel goed eten redlijk goede kamers, tevens zit het zwembad aan de overkant van het hotel waar je gratis mag zwemmen en de bus halte naar de piste is net naast het hotel. Voor ons echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9De Rooij06-01-2011

UITSTEKEND

Wij zijn met 2 gezinnen naar Auwirt geweest en het ontvangst was al goed en gemoedelijk. De eigenaar en het personeel doen er alles aan om je een leuke vakantie te geven. Er is genoeg speelruimte voor de kinderen( ballenbak-voetbalspel-biljart). De bediening en het eten waren ook zeer goed. Het meerendeel van de gasten waren Polen maar daar had je helemaal geen last van. Onze ervaring met Auwirt zijn heel goed en we komen volgend jaar zeker terug voor de wintersportvakantie Fieberbrunn is ook een leuk gebied voor beginnende skieers ook kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 10Margretha21-12-2010

GEWELDIG

Wat een ervaring. Gasthaus Auwirt mag gerekend worden onder de toppers in Tirol. Bij binnenkomst voelt het als thuis komen. Prachtig ingericht en de warmte straalt je tegemoet. Gastheer leeft voor zijn gasten en dat merk je elk moment van de dag. Heerlijk geslapen met aansluitend een top onbijt. Er wordt zelf Hollands gekookt. Snert, Oliebollen, en Hutspot. Fricandelen en bitterballen worden nog geregeld. Voor de kinderen is er zelfs een ballenbak. Volgend jaar wordt gestart met een grote uitbreiding. Groter restaurant en nog meer kamers. Op weg naar 4 sterren. Met gastenkaart gratis zwemmen in het zwembad van Fieberbrunn (tegenover). Het oostenrijkse gevoel is hier te vinden. Je wordt in de watten gelegd. Gaan zeker terug om dit nog een keer te beleven.

Gereisd met partner in december 2010

• 10Evert25-12-2009

Gewelig Verbouwd

Auwirt heeft een geweldige metamorfose ondergaan. Het ontvangst was buitengewoon hartelijk. Om 19:00 was er voor ons een geweldig diner klaar gezet en de aangeboden drankjes gaven een sprankelend welkom. Auwirt is van boven tot beneden geheel verbouwd, en het resultaat is geweldig. De oostenrijkse sfeer is geheel terug in Auwirt. Het viergangen keuze menu was buitengewoon. Bijna niet uit te kiezen. Het ontbijt was niet te overzien. Zeer veel lekker hapjes. Stein en Monika maken hun gastheerschap meer dan waar. Gezelligheid en service maken Auwirt tot een huiselijke accommedatie waar wij graag terugkomen. Na terugkomst van de piste een hapje en een drankje. Geintreseerd naar dagbeleving. Voor ieder gast is tijd. Lust je iets niet dan werd direct in de keuken naar wens gekookt. Ook de bediening was zeer goed, obers die hun vak verstonden. Kortom ons thuisgevoel was optimaal en we wilden na een kort sliweekend eigenlijk niet terug. Maar in januari gaan we weer genieten in Awirt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Fam. Megens11-03-2009

Top vakantie gehad

Prima hotel. Aardige en vriendelijke gastheer en -vrouw die alles in het werk willen stellen om je het naar de zin te maken. Niets is ze te veel. Hotel is net helemaal opgeknapt en ziet er prima uit. Bar kan iets gezeligger, maar hier wordt aan gewerkt. Dit jaar gaan ze nog meer verbouwen. Kamers zijn groot en uitstekend. ontbijtbuffet is super. avondeten ook goed. Iedere dag kun je zelf kiezen uit drie voor- hoofd- bijgerechten en toetjes. Altijd wel iets lekkers. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Gasthof Auwirt info